آرنا ورزشی

وریا از استقلالی‌ها خداحافظی کرد

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در تست کرونای این باشگاه شرکت نکرده و در بازی لیگ قهرمانان آسیا تیمش را همراهی نخواهد کرد

به گزارش ورزشی آرنا ، تیم فوتبال استقلال تهران به صورت جدی در پایان بازی فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور با خداحافظی فرهاد مجیدی رو به رو شد اما به نظر می‌رسد این آخرین خداحافظی در این تیم نبود و یک شوک دیگر در انتظار طرفداران استقلال خواهد بود.

پس از شکست برابر تراکتور تبریز در فینال جام حذفی بازیکنان تیم استقلال در بازگشت به تهران با خداحافظی فرهاد مجیدی در فرودگاه رو به رو شدند و طبق بیانیه باشگاه مشخص شد او به طور رسمی برای ادامه مسابقات و همینطور فصل آینده تیمش را همراهی نخواهد کرد.

یک روز پس از بازی که به میزبانی ورزشگاه شهر مقدس مشهد برگزار شده بود، طبق برنامه مقرر برای تیم‌های حاضر در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال هم باید در تست کرونا حضور پیدا می‌کرد.

پس از اینکه تمامی بازیکنان استقلال در تست کرونا شرکت کردند مشخص شد ۶ بازیکن در این تست حضور ندارند که سرشناس‌ترین آن وریا غفوری، کاپیتان آبی پوشان بود. غفوری که در مسابقه فینال بازوبند کاپیتانی را در دست داشت و تا پایان هم بازی کرده بود با غیبت در تست کرونا موجب تعجب همبازیانش شد.

بررسی دلیل غیبت غفوری در تست کرونای امروز نشان می‌دهد کاپیتان آبی‌ها از اتفاقات و مشکلات اخیر به شدت دلخور است. او در میکسدزون ورزشگاه امام رضا(ع) پس از پایان بازی دلخوری خود را با کنایه به افرادی که تیم را وارد حاشیه کرده بودند نشان داد و در پرواز به تهران هم ناراحت بود.

«دیگر نمی‌خواهم در این تیم بازی کنم! »این جمله‌ای است که کاپیتان متعصب استقلال پس از تحمل ۱۵ ماه شرایط سخت و فشار مسابقات پیش خودش زمزمه کرده است. اختلاف بین او و باشگاه در حال افزایش است و به احتمال دیگر وریا در این تیم بازی نخواهد کرد.

مشکلات مالی، وضعیت مدیریتی و همینطور پیش قدمی او در بازگشت مجیدی به استقلال در حالیکه در نهایت با جدایی این سرمربی همراه بود غفوری را برای ادامه همکاری با استقلال در حالیکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، دلسرد کرده است.

او به اطرافیانش هم اعلام کرده است که دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کند و با توجه به اختلافات به نظر می‌رسد غفوری در مسابقات پیش رو هم شرکت نخواهد کرد. بدین ترتیب غفوری که در تست کرونای AFC غایب بوده تیمش را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی نخواهد کرد و تیم استقلال پس از خداحافظی با مجیدی این بار باید با خداحافظی کاپیتان متعصبش رو به رو شود


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا