آرنا ورزشی

مورینیو: یک نفر در یک اتاق فوتبال را اداره می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به انتقاد از فناوری VAR پرداخت و عنوان کرد یک نفر در حال اداره فوتبال از اتاق خود است.

به گزارش ورزشی آرنا ، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن شفیلد یونایتد توانست در خانه با نتیجه ۳ بر یک تاتنهام را شکست دهد تا فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا برای کسب سهمیه سال آینده شانس کمی داشته باشد.

کین درست بعد از گل تیم میزبان توانست بازی را به تساوی بکشاند و دروازه حریف را باز کند اما سیستم کمک ویدیویی ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد و اعلام کرد لوکاس مورا توپ را با دستش قبل از گل لمس کرده است. همین باعث اعتراض شدید ژوزه مورینیو شد.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: من فکر می کنم نمی توانم بگویم که چه احساسی درباره این فناوری دارم. این دیگر داور نیست که یک بازی را قضاوت کند. داوری که در زمین حضور دارد در واقع یک یک داور است و کمک داورهایی که کنار زمین هستند دستیار ، دستیار داور هستند. داور باید در زمین باشد. ما در مسیری حرکت می کنیم که این برای فوتبال که ورزش زیبا است فوق العاده بد و خطرناک است. متاسفانه اکنون یک نفر در یک اتاق برای کل فوتبال تصمیم می گیرد و حساس ترین تصمیم های یک بازی فوتبال را تعیین می کند.

این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: ما باید از نظر روانشناختی قوی تر باشیم تا با آنچه در مسابقه اتفاق افتاد ، مقابله کنیم. ما نمی توانیم از نظر عاطفی وقتی یک اتفاقی خلاف نظر ما در زمین بازی رخ می دهد تمام شویم و دیگر بازی را رها کنیم. در نیمه دوم ، ما صاحب توپ بودیم ، اما ما فرصتی برای تغییر بازی نداشتیم و روحیه خود را از دست داده بودیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا