آرنا ورزشی

قلعه‌نویی: موضوع ویلموتس ماحصل رفتار غلط آقایان است

افرادی در فوتبال بودند که من را به مدت ۱۰ سال به علت عقیده ام زدند. همچنین من را در سال ۲۰۰۶ محاکمه کردند و از آن زمان با آقایانی که میکروفون و قلم داشتند مبارزه کردم

به گزارش ورزشی آرنا ، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و معرفی این مربی از سوی موسسه فرهنگی ایران و هلند اظهار کرد: افرادی در فوتبال بودند که من را به مدت ۱۰ سال به علت عقیده ام زدند. همچنین من را در سال ۲۰۰۶ محاکمه کردند و از آن زمان با آقایانی که میکروفون و قلم داشتند مبارزه کردم. در حال حاضر این آقایان کجا هستند و چرا به این مسئله ورود نمی‌کنند؟ آقایانی که در گذشته مربی ایرانی را زدند اکنون حضور ندارند. همچنین این موضوع ماحصل ۱۵ سال رفتار غلط آقایانی است که میکروفون و قدرت داشتند.

قلعه نویی افزود: آنقدر مربیان خارجی را بزرگ کردند و به سر داخلی‌ها زدند که ما به این وضعیت دچار شدیم. آقایان باید بیایند و درباره قرارداد با ویلموتس توضیح بدهند. ما باید مربیان ایرانی را باور داشته باشیم چرا که افراد باهوش و بااستعدادی هستند. ایران ثروتمندترین کشور دنیاست و در عرض یک ساعت و نیم می‌توانیم در کیش شنا کنیم و بعد از آن در شهر دیگری اسکی بازی کنیم. به هر حال جریانی به راه افتاد که ۱۵ سال ایرانی‌ها را کوبیدند.

سرمربی سپاهان بیان کرد: من خوشحالم که با این آقایان مبارزه کردم. اگر بستر آماده باشد خیلی مشکلات حل می‌شود. ما در آن طرف دنیا نخبه‌های زیادی داریم و آن‌ها به خاطر اینکه شرایطش در ایران فراهم نبود به خارج از کشور رفتند.

قلعه نویی درباره اینکه اسکوچیچ در تیم ملی ایران موفق می‌شود، گفت: ما باید کشورمان و مردم را دوست داشته باشیم و هر کسی مسئولیتی دارد باید اسکوچیچ را حمایت کند. اسکوچیچ مربی کاربلدی است و باید او را کمک کنیم که انشالله به خاطر کشورمان موفق شود.

او درباره اینکه چرا یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده نمی‌گیرد؟ گفت: من اعتقاد دارم یک مربی ایرانی از لحاظ هوش و استعداد جزو برترین‌ها است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا