آرنا ورزشی

الهامی: قهرمان لیگ باید در زمین مسابقه مشخص شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پشتیبانی زنوزی و تلاش بازیکنان باعث شد که من به عنوان بهترین سرمربی سال ۹۸ انتخاب شوم.
ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور ، درباره اینکه بهترین مربی سال ۹۸ شده است، اظهار کرد: من خوشبخت‌ترین مربی هستم. بازیکنان خوبی در اختیار دارم. بازیکنان و هواداران شرایط لازم را به وجود آوردند که من به عنوان بهترین مربی از لحاظ آمار معرفی شوم. علاوه بر این زنوزی به من اطمینان کرد و تیم تراکتور را در اختیارم گذاشت.
او ادامه داد: خدا را شکر که شرمنده زنوزی نشدم. مالک و مدیر باشگاه به خوبی من را پشتیبانی کردند و در کسب عنوان بهترین مربی نقش داشتند. زنوزی خیلی با جرات بود که با وجود شرایط بحرانی تیم تراکتور به من اطمینان کرد و هدایت این تیم را به من سپرد.
بازیکنان خارجی در تبریز ماندگار شدند
الهامی درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیم تراکتور گفت: به هر حال پرواز‌ها لغو شده و با وجود اینکه ویروس کرونا هنوز در آمریکای جنوبی و برزیل شیوع پیدا نکرده است، اما بازیکنان خارجی ما نتوانستند بلیت برای کشور خود تهیه کنند و به همین علت در تبریز ماندگار شدند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه اشکان دژاگه در آلمان مانده است، بیان کرد: دژاگه بلیت روز یکشنبه را گرفته بود، اما با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر ۱۴ فروردین ماه برگزار نمی‌شود به همین علت مرخصی دژاگه تمدید شد. او هر زمانی که تمرینات تیم آغاز شود به تبریز باز می‌گردد.
تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند
او درباره اینکه گفته می‌شود احتمال این وجود دارد که لیگ برتر فوتبال برگزار نشود و پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی شود، گفت: گمانه زنی‌ها را در این باره شنیدم، اما باشگاه تراکتور باید موضع خود را اعلام کند. ویروس کرونا عواقب انسانی دارد و رهایی از این ویروس از فوتبال مهمتر است. به نظرم هنوز برخی از تیم‌ها روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و تا سوت پایان بازی‌ها زده نشود قهرمان مشخص نمی‌شود.
الهامی تصریح کرد: معتقدم قهرمان باید در زمین مسابقه مشخص شود و من این موضوع را نمی‌پسندم که پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند. در هیچ کجای دنیا این اتفاقات رخ نمی‌دهد و با وجود اینکه پرسپولیس شرایطش بهتر است، اما ۱۰ بازی باقی مانده است. به هر حال هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد را قبول می‌کنیم. من با تیم‌های دیگر کاری ندارم، اما دوست دارم با تیم فولاد بازی کنیم و در زمین مسابقه نتیجه این بازی مشخص شود.
اسدی می‌تواند بهترین در تیم اروپایی بازی کند
سرمربی تراکتور درباره اینکه رضا اسدی از لیگ تایلند پیشنهاد دارد، گفت: اسدی به غیز از تیم تایلندی از ۲ – ۳ تیم دیگر خارجی هم پیشنهاد داشت و نیم فصل دوم با من صحبت کرد، اما در نهایت این پیشنهاد قبول نکرد. به نظرم اسدی خصوصیاتی دارد که می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند.
الهامی درباره اظهارات زنوزی درباره پرسپولیس گفت: زنوزی انسان متشخص و با احترامی است و همیشه به من می‌گوید که احترام اشخاص و تیم‌های دیگر را نگه دارم. او از جیب هزینه می‌کند. اتفاقاتی برای تیم ما رخ داد و در ۴ – ۵ بازی اخیر از جمله دیدار با تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و مس کرمان ضرر کردیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا