آرنا ورزشی

شکسته شدن رکورد تاریخی توسط لیورپول

لیورپول در جریان پیروزی 2-0 بر شفیلدیونایتد موفق شد رکورد تعداد پاسهای رد و بدل شده این تیم در یک بازی لیگ برتر را بشکند.
لیورپول با پیروزی 2-0 مقابل شفیلدیونایتد علاوه بر ادامه روند پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ برتر موفق شد یکی از رکوردهای تاریخ این باشگاه را بشکند. شاگردان یورگن کلوپ در جریان این پیروزی بیشتر از هر بازی دیگر این تیم در تاریخ لیگ برتر بین هم پاس رد و بدل کردند. لیورپولی‌ها در این بازی 969 پاس به هم دادند و دقت پاسهایشان در این بای 90.1 درصد بود. این آمار رکورد تاریخ باشگاه لیورپول است. با اینحال لیورپولی‌ها تا رسیدن به رکورد تاریخ لیگ برتر که در آوریل 2018 با 1015 پاس به نام منچسترسیتی ثبت شده فاصله دارند.
لیورپول در مقابل شفیلدیونایتد کمتر به مشکل برخورد و درحالیکه مالکیت توپ را به اندازه 74.8 درصد حفظ کرده بود موفق شد با دو گل صلاح و مانه به پیروزی برسد.
تنها مشکل شاگردان کلوپ در این بازی، مصدومیت نبی کیتا ستاره این تیم در زمان گرم کردن تیم بود. کیتا که تا پیش از این اتفاق قرار بود از ابتدا برای لیورپول به میدان برود بعد از این مصدومیت جای خود را در ترکیب تیم به جیمز میلنر داد تا او بازی را آغاز کند.
بیشترین پاس در اردوی شفیلد به جان ایگان، مدافع این تیم تعلق داشت که در این بازی 32 پاس داد. از اردوی لیورپول تنها محمد صلاح و آلیسون دروازه‌بان بودند که تعداد پاسهای کمتری از ایگان داشتند و بقیه بازیکنان لیورپول همگی تعداد پاسهایی بیشتر از بهترین پاسور شفیلد داشتند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا