جامعه
موضوعات داغ

اجرای طرح زنبورداری شهری در تهران

طرح زنبورداری شهری در محله کیانشهر به ابتکار شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۱۵، کلید خورد.

به گزارش آرنا :: علیرضا محمودی شهردار ناحیه ۳، با بیان اینکه طرح زنبورداری شهری در محله کیانشهر به ابتکار شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۱۵ به منظور کارآفرینی شهروندان کلید خورد، گفت: این طرح با هدف توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی شهروندان، رونق و حمایت از کارآفرینان محلی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه محله کیانشهر به دلیل سرانه فضای سبز ۲۴ متر و فضای مسکونی باز شهری برای اجرای این طرح انتخاب شد افزود: در این پروژه از استاد صاحب نام این حوزه دکتر محمد عراقی و اساتید دانشگاه فنی حرفه ایی دخترانه ولی عصر (عج) بهره گیری شده است .

محمودی گفت: در فاز نخست طرح جلسات متعدد با حضور اساتید‌ و دانشگاه ولی عصر (عج)، آموزش های شهروندی زنبور تراپی و فواید زنبور در سرای محلات و در فاز دوم آموزش زنبور داری و نگهداری کندو در پشت بام منازل و برگزاری جشنواره عسل در پایان تابستان به اجرا درمی آید .

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت از کسب و کارهای کوچک، محلی و خانگی گفت: وظیفه ذاتی و مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می‌کند که هر چه در توان داریم برای تقویت توان اقتصادی، حمایت و رونق کسب کارهای نوپا و کارآفرینان با استفاده از ظرفیت منطقه به کار بندیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا