جامعه

وزیر کشور: ۳ درصد از مردم کشور درگیر بیماری کرونا هستند

وزیر کشور گفت: تنها سه درصد از مردم ما درگیر بیماری کرونا هستند و ۹۷ درصد سالم و پاک هستند.

به گزارش سرویس جامعه آرنا ،عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با اظهار کرد: ما با تمامی اعضا و کمیته‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با جلسات مشترک و امروز هم در راستای اطلاع‌رسانی با وزیر ارشاد جلسه‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: در این کمیته هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مصوبات، توصیه‌ها و پیشنهادات انجام می‌شود. آن قسمتی که باید به صورت اجباری مردم در راستای کاهش شیوع این بیماری انجام دهند، ابلاغ می‌شود و آن قسمت‌هایی که باید در رابطه با آن تصمیم‌گیری شود، به ستاد ملی مقابله با ارجاع داده می‌شود.

وزیر کشور افزود: باید اعلام کنم که تنها سه درصد از مردم ما درگیر این بیماری هستند و ۹۷ درصد سالم و پاک هستند؛ یعنی به نوعی تنها سه درصد از جمعیت ایران درگیر بیماری شده‌اند.

رحمانی‌فضلی بیان کرد: ما تمام همّ و غم خود را بر این گذاشته‌ایم تا از این سه درصد مراقبت کنیم و آن ۹۷ درصد دیگر بتوانند به راحتی به زندگی خودشان ادامه دهند.

وی تصریح کرد: ما به دلیل این سه درصد از مردم ترددها را محدود کرده، مغازه‌ها را بسته و دیگر محدودیت‌ها را اعمال کرده‌ایم؛ پس از این افراد تقاضا و خواهش داریم که از خود مراقبت کنند و تا زمانی که بهبودی کامل را به دست نیاوردند، در جامعه حضور پیدا نکنند.

وزیر کشور گفت: از ۹۷ درصد دیگر تقاضا می‌کنم که در وهله اول حتماً از ماسک، استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و در تجمعات شرکت نکنند تا بتوانیم با همدلی هم این بیماری را پشت سر بگذاریم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا