جامعه

محدودیت‌های کرونایی جدید برای مازندران هنوز مشخص نشده‌است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: محدودیت‌های کرونایی برای مازندران هم که قرار است از اول آذر به اجرا گذاشته شود ، هنوز مشخص نشده است.

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، حسین حسن نژاد روز چهارشنبه افزود: جزییات در این زمینه از جمله وضعیت کرونایی شهرها را وزارت بهداشت مشخص می کند و تاکنون چیزی به استان اعلام نشده است.

وی با اظهار این که شایعات در باره تعطیلی کرونایی بر اساس کلان شهرها صحت ندارد و تعطیلی ها بر اساس وضعیت قرمز شهرها اعمال می‌شود، گفت : بر اساس گزارش دانشگاه های علوم پزشکی استان هنوز تغییر خاصی در وضعیت کرونایی مناطق مختلف رخ نداده است ، اما به نظر می رسد وزارت بهداشت برای تعطیلی شهرها تعریف خاصی از وضعیت کرونایی ارائه خواهد کرد.

معاون استاندارمازندران هرگونه پیش بینی و اخبار ناشی از تعطیلی در استان را تکذیب کرد و اظهار داشت : جزییات محدودیت ها به طور رسمی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

قائم مقام ستاد مقابله با کرونای مازندران گفت : مردم باید بیشتر بر رعایت فردی نکات بهداشتی تمرکز کنند و از حاشیه ها و شایعات درباره محدودیت‌های جدید کرونایی بپرهیزند.

حسن نژاد محدودیت های جدید برای تعطیلی شهرها را هدفمند و در جهت حفظ سلامت مردم توصیف کرد و افزود : در صورت اتخاذ چنین تصمیمی برای مناطق شهری قرمز استان از مردم می خواهیم رعایت و همکاری کامل را داشته باشند.

وی ادامه داد : مردم مازندران در اجرای موفقیت آمیز محدودیت های صنفی کرونایی همکاری خوبی داشته اند که نشانگر درک و هوشیاری خودشان نسبت به شرایط و خطرات ناشی از این ویروس است.

معاون استاندار مازندران با اظهار این که استان و مردم ما همواره به مهمان نوازی و گردشگری پذیری معروف بوده است ، گفت : اما اکنون در شرایط حساسی به سر می بریم و از مردم استان های دیگر می خواهیم تا عادی شدن شرایط به این استان سفر نکنند و در صورت سفر ضروری پروتکل های بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند.

حسن نژاد از مردم استان نیز خواست تا از حضور در اماکن عمومی تا جایی که امکان دارد پرهیز کنند و همانند روزهای نخست شیوع کرونا ، خانه نشینی را در اولویت قرار دهند.

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که از شنبه آینده اول آذر محدودیت های جدیدی را در کشور به اجرا می گذارد که از جمله آن منع ورود و خروج در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا