جامعه

محسن هاشمی برای نوبت چهارم رئیس شورای شهر پایتخت شد

در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر پایتخت، محسن هاشمی با ۱۸ رای از ۲۰ رای ماخوذه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، در دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به رأی‌گیری هیأت رئیسه شورا پرداخته شد با رأی ۲۰ نفر از حاضران؛ محسن هاشمی با ۱۸ رأی به عنوان رئیس شورای شهر تهران برای یک سال دیگر انتخاب شد.

در ادامه ابراهیم امینی با ۱۶ رأی از مجموع ۲۰ به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

در جریان، انتخاب منشی‌های هیأت رئیسه هاشمی از آروین خواست بار دیگر برای منشی هیأت رئیسه کاندید شود.

الویری گفت اینکه در شورای شهر به شفافیت عملکرد می‌بالیم نتیجه عملکرد خانم آروین است.

فراهانی با اشاره به اینکه مسئولیت دبیران و منشی‌ها زیاد است و مذاکرات باید دقیق ثبت و صورت جلسات تدوین شود و باید فرد پرکار حاضر شود که در همه جلسات حضور داشته باشد و نمی‌توانند از مرخصی استفاده کنند، بنابراین دقت کافی و لازم برای انجام کارهاست.

خداکرمی ابراز داشت: خانم آروین پدیده شورای پنجم است و می‌تواند اینجا بماند. نظم و انضباط آروین و پیگیری بحث شفافیت موضوعی نیست که بتواند از آن گذشت.

آروین با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر درباره انصراف وی از این جایگاه در هفته گذشته گلایه کرده بودند گفت: دوست دارم که به عنوان یکی از جوان‌ترین‌های شورا در این جایگاه حضورداشته باشم، اما توان من در حد این حسن نظر شما نیست.

وی افزود: در شورا آنقدر منسجم و برای رویکرد ناظر بر شفافیت اجماع وجود دارد که کار راحت بود و هر کدام از دوستان می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنند. تنها دلیل من این است که توانم یاری نمی‌کند.

در نهایت از میان سه کاندیدای این کرسی در شورای شهر که آرش حسینی میلانی، الهام فخاری و زهرا نژاد بهرام رقابت می‌کردند در نهایت از مجموع ۲۰ رأی مأخوذه اعضا، نژاد بهرام با ۱۳ و میلانی با ۱۲ رأی به عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه همه اعضا برای رسیدن به این جایگاه شایستگی داشتند، گفت: حق شناس به دلیل وحدت شورا از این انتخابات انصراف داد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا