جامعه

گران شدن قیمت بلیت متروی تهران از خرداد

مدیر عامل شرکت بهره بر داری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تأیید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تأخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اعمال می‌شود.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

نوبخت در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره ۱۵۰۰ تومان، تک سفره حومه ۱۷۰۰ تومان، تک سفره هشتگرد ۵,۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) همانند سال گذشته بدون افزایش ۹,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره بر داری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند گفت: ناحیه بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه) -کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارائه می‌گردد و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا