سیاست
موضوعات داغ

توضیحات وزیر نفت درباره انفجار خطوط گاز

اوجی: با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه و حضور مردم در ارهپیمایی ۲۲ بهمن می‌دانستیم سعی در ایجاد چالش خواهند داشت.

به گزارش سرویس سیاست آرنا، جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: حدود ساعت یک بامداد بواسطه عملیات خرابکارانه و تروریستی بر روی خطوط انتقال گاز شبکه سراسری در دو یا سه منطقه انفجار صورت گرفت.

با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه و حضور مردم در ارهپیمایی ۲۲ بهمن می‌دانستیم سعی در ایجاد چالش خواهند داشت.وی اضافه کرد: همان ساعات اولیه بامداد که انفجار در خطوط رخ داد بحول و قوه الهی با امادگی که داشتیم سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم و تیم های عملیاتی سریع در منطقه حضور پیدا کردند و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

اوجی ادامه داد: همکارانمان از همان ساعت ۱ و ۲ بامداد دیشب مشغول هستند و خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکارانمان و نیروی عملیاتی مان اهدافی که دشمن برای قطعی گاز استان های کشور داشت محقق نخواهد شد .

وی گفت: از قبل هم بر همه تاسیسات نفتی و گازی آماده باشیم بودیم به جز روستای ها نزدیک خطوط انفجار قطعی دیگری نداشتیم و همکاران قول دادند آن ها نیز تا بعد از ظهر وصل بشود و قول میدهیم تا غروب امروز همه خطوط بازسازی و تعمیر بشوند و به مدار تولید قرار بگیرند. بنابراین با تلاش همکاران هیچ جای نگرانی برای مردم عزیز وجود ندارد.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا