سیاست

پیشنهادات قالیباف برای تحول در مجلس

مجلس امروز برای گفت‌وگو، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی با هدف ایجاد تحول در مجلس به عنوان الزام اولیه کارآمدسازی مجلس برای حل مسائل ملی و محلی جلسه غیرعلنی داشت

‌به گزارش سرویس سیاسی آرنا ، نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروزِ مجلس، آقای قالیباف پیشنهاد داد تا با چهار رویکرد مردمی‌سازی، شفاف‌سازی، هوشمند‌سازی و کارآمدسازی، طرح تحول در مجلس دنبال شود.

محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی امروز(27 خرداد ماه) پارلمان، گفت: در این جلسه 20 تن از نمایندگان به طرح دیدگاه‌ها و نظرات‌شان درباره لزوم اصلاحاتی در روند اجرایی و آیین‌نامه داخلی مجلس پرداختند تا مجلس براساس اولویتهای اصلی، فرآیندهای تقنینی و نظارتی را پیگیری کند.

وی افزود: مجلس امروز برای گفت‌وگو، هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی با هدف ایجاد تحول در مجلس به عنوان الزام اولیه کارآمدسازی مجلس برای حل مسائل ملی و محلی جلسه غیرعلنی داشت.

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به صحبت‌های رئیس مجلس در این جلسه غیرعلنی، گفت: آقای قالیباف تأکید کرد که ما تنها یک راه، یعنی موفقیت مجلس در حل مسائل مردم پیش روی خود داریم.

سرگزی ادامه داد: آقای قالیباف از نمایندگان خواست تا با نگاه و دقت بر روزهای در حال گذر، تحول در مجلس را جدی بگیرند.

وی تأکید کرد: در جلسه غیرعلنی امروزِ مجلس، آقای قالیباف پیشنهادات داد تا با چهار رویکرد مردمی‌سازی، شفاف‌سازی، هوشمند‌سازی و کارآمدسازی، طرح تحول در مجلس دنبال شود.

نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم با بیان اینکه آقای قالیباف در این جلسه بر لزوم نگاه از پایین به بالا برای مسئله‌یابی، قانون‌گذاری، نظارت و حل مسائل مردم تأکید کرد، اظهار داشت: رئیس مجلس همچنین در این جلسه گفت”برای هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی به منظور ایجاد تحول در مجلس، گروه‌های کاری تشکیل و پیشنهادهای اصلاحی برای اصلاح آیین‌نامه داخلی، ساختارها و رویکردهای مجلس ارائه شود.

سرگزی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین حرکت بر مدار نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در پیامشان برای مجلس تعیین کردند و حل مسائل ملی و‌ محلی مردم مورد تأکید نمایندگان قرار گرفت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا