سیاست

کمک‌های ضد کروناییِ سوئیس خاورمیانه به ایران رسید

دومین محموله کمک های پزشکی و درمانی عمان برای مقابله با کرونا به وزن تقریبی ٤٠ تن وارد ایران شد

آرنا نیوز :: دومین محموله کمک های پزشکی و درمانی عمان برای مقابله با کرونا به وزن تقریبی ٤٠ تن وارد ایران شد.

به گزارش سرویس سیاسی آرنا ،در راستای روابط دوستانه و برادرانه بین جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان و در چارچوب همکاری های نزدیک ۲ کشور در امور انساندوستانه، دومین محموله کمک های پزشکی و درمانی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا اهدایی از سوی عمان به جمهوری اسلامی ایران ارسال شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در مسقط و وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت عمان، عصر پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت محموله مذکور در فرودگاه مسقط بارگیری و بامداد جمعه در تهران تحویل مقامات مسئول ایران شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط ضمن تشکر از دولت عمان، کمک های اهدایی این کشور را بیانگر همکاری های عمیق و روابط رو به توسعه فیمابین خواند و ابراز امیدواری کرد در آینده مناسبات ۲ کشور بیش از گذشته گسترش یابد.

محموله کمک های اهدایی عمان به وزن تقریبی ٤٠ تن شامل اقلام متعدد بهداشتی و درمانی و داروهای مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و معالجه مبتلایان به این ویروس است.

اولین محموله اهدایی کشور عمان چهارشنبه شب ۲۰ فروردین وارد ایران و تحویل انبار جمعیت هلال احمر و پس از شمارش و نظارت کمیته نظارت بر کمک‌های بین المللی، تحویل دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور شد.

در همین خصوص «محمد توتونچی» معاون سفیر جمهوری ایران در مسقط اعلام کرد که اولین محموله کمک‌های دولت عمان با یک پرواز کارگوی اختصاصی شامل ملزومات پزشکی بهداشتی به وزن ۳۰ تن برای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا