سیاست

واعظی: افزایش خدمات الکترونیکی تاکید جدی دولت است

دولت به مردم بیشتر خدمات الکترونیک ارائه می‌کند تا مردم در این مدت قرنطینه بیشتر در منزل بمانند و از این طریق خدمات دریافت کنند.

آرنا نیوز :: رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت به جد دنبال دولت الکترونیک است،‌ گفت:‌ دولت به مردم بیشتر خدمات الکترونیک ارائه می‌کند تا مردم در این مدت قرنطینه بیشتر در منزل بمانند و از این طریق خدمات دریافت کنند.

«محمود واعظی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با تشریح نشست امروز هیات دولت اظهار داشت: در نشست امروز مطرح شد که رییس جمهور مساله درباره کرونا حل کردند؛‌ اما مساله مهم امروز، بحث دولت الکترونیک بود که در دولت به جد دنبال این هستیم تا امکانات بسیار خوبی را که وزارت ارتباطات ایجاد کرده، اجرا کنیم. دستگاه هاییکه باید بیشتر به مردم خدمت دهند از طریق الکترونیکی این خدمات را ارائه می‌کنند تا مردم بیشتر در منزل بمانند.

واعظی با اشاره به گزارش وزیر ارتباطات درباره خدمات الکترونیک و اینکه خرید الکترونیکی مردم در یکی دو ماه گذشته بسیار افزایش یافته است، گفت: در وزارت آموزش و پرورش هم کلاس‌های مجازی با قوت در حال برگزاری است و دولت با جدیت به دنبال انجام این کار است.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به قدردانی رییس جمهور از نمایندگان مجلس بابت رای اعتماد بالا به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: مجلس با توجه به شرایط بسیار سختی که دارد و جمع شدن این تعداد نماینده از سراسر کشور واقعا سخت است،روز گذشته درباره کرونا جلسه داشت وامروز هم جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را برگزار کرد که جای قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، وزیر جوانی که وارد دولت می شود با انرژی خوب خود همان راهی که مهندس حجتی و بعد مهندس کشاورز رفتند، راه را ادامه دهد تا با کمک کشاورزان بتوانیم مسیر خودکفایی را در تولیدات محصولات کشاورزی به سمت جهش تولید، با قوت ادامه دهیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا