حوادثدسته‌بندی نشده

اختلاف خانوادگی و قتل ۱۲ نفر در فاریاب

رییس کل دادگستری استان کرمان از کشته‌شدن ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان در اثر اختلافات خانوادگی خبر داد.

آرنا نیوز :: حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری کرمان گفت: بامداد امروز فردی ۳۰ ساله در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف تعداد ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود شامل (پدر، برادر، زن برادر و…) را به‌قتل رسانده است.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: فورا پس از این حادثه هولناک رسیدگی به‌موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که متهم درحال حاضر متواری است، تصریح کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری نام‌برده صادر شده است و اطلاعات تکمیلی در این رابطه ازطریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم می‌رسد.

تلاش برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مردی 30 ساله و مسلح در شهرستان فاریاب از توابع استان کرمان، به‌دلیل اختلافات خانوادگی به‌سمت ۲ برادر ناتنیِ خود و اعضای خانواده آنان در ۲ منزل تیراندازی کرد که منجر به‌قتل ۱۲ نفر از اعضای خانواده و بستگان و جراحت ۳ نفرِ دیگر شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس برای دستگیری قاتلِ متواری ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی به‌زودی اعلام خواهد شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا