مجله آرنا

ترسناک‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت تاریخ سینما بر اساس ضربان قلب تماشاگران + تصاویر

در این مطلب می‌خواهیم شما را با ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بر اساس میزان ضربان قلب تماشاگرانشان آشنا کنیم.

آرنا نیوز :: مجله آرنا | اگر شما و دوستانتان در مورد اینکه کدام فیلم ترسناک از بقیه ترسناک‌تر است و نتوانسته اید به توافق برسید، پاسخ تان پیش ماست.

پلتفرم BroadbandChoices با انجام مطالعه‌ای که در آن ضربان قلب تماشاگران فیلم‌های ترسناک بررسی شده توانسته ترسناک‌ترین فیلم‌های برتر تاریخ سینما را شناسایی کند. در واقع هر فیلمی که باعث شود ضربان قلب تماشاگران بالاتر برود جایگاه بالاتری دریافت خواهد کرد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با ترسناک‌ترین فیلم‌های ترسناک برتر تاریخ سینما بر اساس میزان ضربان قلب تماشاگرانشان آشنا کنیم.

۱۰The Visit

سال ساخت: ۲۰۱۵

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۲

ضربان قلب تماشاگران: ۷۹ تا ۱۰۰

بکا ۱۵ ساله و تایلر ۱۳ ساله می‌خواهند پیش پدربزرگ و مادربزرگ خود می‌روند. این دو هرگز پدربزرگ و مادربزرگشان را ندیده اند، زیرا مادرشان با آن‌ها درگیری داشته است. آن‌ها از دیدن نوه‌های خود خوشحالند، اما به این دو هشدار می‌دهند که بعد از ساعت ۹:۳۰ شب اتاقشان را ترک نکنند. این دو خیلی زود دلیل این توصیه پدربزرگ و مادربزرگشان را کشف می‌کنند.

۹- The Descent

سال ساخت: ۲۰۰۵

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۲

ضربان قلب تماشاگران: ۷۹ تا ۱۲۲

گروهی از دختران شجاع که به سبک زندگی فعال علاقه دارند به کوهستان‌ها رفته و یک غار شگفت انگیز پیدا می‌کنند. آن‌ها نمی‌دانند درون غار چه خبر است، به همین دلیل وارد آن شده، اما در‌های خروج در اثر ریزش سنگ‌ها بسته می‌شود. دختران سعی می‌کنند راهی برای خارج شدن پیدا کنند، اما خیلی زود می‌فهمند که در داخل غار تنها نیستند.

۸- The Babadook

سال ساخت: ۲۰۱۴

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۸

ضربان قلب تماشاگران: ۸۰ تا ۱۱۶

آملیا یک مادر تنهاست که از پسر ۶ ساله اش سم مراقبت می‌کند. پسر او در روزی که پدرش مرده به دنیا آمده و اکنون هیولا‌هایی را در سراسر خانه می‌بیند. یک بار او از مادرش می‌خواهد کتابی در مورد بابادوک سحرآمیز برای او بخواند، هیولایی که خیلی زود مشخص می‌شود چیزی فراتر از یک هیولای داستانی است.

۷The Conjuring ۲

سال ساخت: ۲۰۱۶

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۳

ضربان قلب تماشاگران: ۸۰ تا ۱۲۰

این فیلم دنباله یک فیلم ترسناک بسیار معروف است. در این فیلم، آقا و خانم وارن سعی دارند به یک مادر تنها و پسر چهار ساله اش که توسط شیطان تسخیر شده کمک کنند.

۶- It Follows

سال ساخت: ۲۰۱۴

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۸

ضربان قلب تماشاگران: ۸۱ تا ۹۳

بعد از یک سری قرار‌های عاشقانه با پسری از همکلاسی‌های دانشگاه، شخصیت اصلی فیلم که جی نام دارد در می‌یابد که این پسر او را نفرین کرده که باعث می‌شود یک موجود عجیب و غریب همیشه در تعقیبش باشد. تنها هدف این موجود نیز تنها کشتن اوست.

Paranormal Activity – ۵

سال ساخت: ۲۰۰۷

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۳

ضربان قلب تماشاگران: ۸۲ تا ۱۲۷

یک زوج جوان به نام‌های کیتی و میکا به یک خانه جدید در منطقه‌ای روستایی نقل مکان می‌کنند. زندگی آرام آن‌ها با سروصدا‌های ترسناک و عجیب و غریبی در اطراف خانه مختل می‌شود. کیتی به شوهرش می‌گوید که از سن هشت سالگی، یک موجود عجیب او را تعقیب می‌کرده است. میکا تصمیم می‌گیرد یک دوربین خریده تا بفهمد زمانی که خواب هستند چه اتفاقی در خانه آن‌ها می‌افتد و بعد از آن است که آن موجود مرموز فعال‌تر می‌شود.

۴Hereditary

سال ساخت: ۲۰۱۸

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۳

ضربان قلب تماشاگران: ۸۳ تا ۱۰۹

بعد از مرگ مادر آنی گراهام، اتفاقات هولناکی برای خانواده او رخ می‌دهد. اما خانواده گراهام مشکلات دیگری نیز دارد و هر روز راز‌هایی ترسناک در مورد آن‌ها افشا می‌شود.

۳The Conjuring

سال ساخت: ۲۰۱۳

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۷.۵

ضربان قلب تماشاگران: ۸۴ تا ۱۲۹

این اولین فیلمی است که در مورد زوج وارن ساخته شد، زن و شوهری که به بررسی و تحقیق در مورد مسائل ماوراءالطبیعه و ترسناک می‌پردازند. این فیلم بر اساس داستان واقعی شخصیت‌هایی به همین نام ساخته شده و داستان خانواده‌ای کشاورز را روایت می‌کند که توسط یک روح خبیث در وحشت فرو رفته اند.

۲Insidious

سال ساخت: ۲۰۱۰

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۸

ضربان قلب تماشاگران: ۸۵ تا ۱۳۳

بعد از یک سری اتفاقات عجیب و غریب که برای جاش و رنای در خانه جدیدشان رخ می‌دهد، بدترین اتفاق ممکن نیز می‌افتد و آن اینکه پسر ۱۰ ساله آن‌ها به کما رفته و پزشکان می‌گوین که نمی‌توانند کمکی به او بکنند. با بازگشت این پسربچه به خانه اتفاقات ترسناک همچنان رخ می‌دهند و خیلی زود پدر و مادرش می‌فهمند که پسربچه آن‌ها با دنیای دیگری در ارتباط است.

۱Sinister

سال ساخت: ۲۰۱۲

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: ۶.۸

ضربان قلب تماشاگران: ۸۶ تا ۱۳۱

یک نویسنده و خانواده اش به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند، جایی که یکسال قبل تمام اعضای خانواده ساکن آن به قتل رسیده اند. پدر خانواده خیلی زود یک نوار ویدیویی را پیدا می‌کند که می‌تواند راز قتل مرموز ساکنان پیشین خانه را افشا کند. در خانه، اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند که زندگی نویسنده را در معرض خطر قرار می‌دهد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا