اقتصاد
موضوعات داغ

کشف ۵ هزار خودرو احتکار شده در تهران از ابتدای امسال

استاندار تهران گفت: امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی بیش از ۵ هزار خودرو احتکار شده در تهران کشف شده است

استاندار تهران گفت: امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی بیش از ۵ هزار خودرو احتکار شده در تهران کشف شده است.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت اساسی است و امسال با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی بیش از 5 هزار خودرو احتکار شده در تهران کشف شده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 86 میلیون ماسک و دستکش قاچاق نیز در انبار‌های استان تهران کشف و ضبط شده است، گفت: مبارزه با قاچاق به جهت حمایت از تولید داخلی، جهش تولید و همچنین ایجاد اشتغال اهمیت فراوانی دارد و باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار تهران افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال چاره‌ای جز مبارزه با قاچاق کالا نداریم، این اقدام باید با گستردگی بیشتری انجام شود و دستگاه‌ها باید وظایف خود در این زمینه را به خوبی انجام دهند.

محسنی بندپی به خدمات گسترده نظام پزشکی کشور در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این ویروس منحوس به جهانیان ثابت شد، همیشه کشور‌های آمریکا و انگلستان مدعی پیشرفته‌ترین نظام‌های پزشکی جهان بودند این در حالی است که میزان تلفات جانی ویروس کرونا در این 2 کشور بیشتر از همه جا بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند که این ویروس در کشور شیوع پیدا کرد با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی به سیستم آی سی یو مجهز شد و 7 هزار و 500 تخت عادی در اختیار بیماران کرونا قرار گرفت.

استاندار تهران گفت: شیوع ویروس کرونا نقاط ضعف و قوت ما را روشن کرد که در این بخش نقاط قوت ما به ویژه در نحوه خدمت رسانی به بیماران و همچنین ارائه خدمات مناسب مطلوب بود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا