اقتصادبرگزیده ها

ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می شود و هیچ افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

آرنا نیوز :: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می شود و هیچ افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می‌شود و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

حسن عباسی معروفان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز داخلی و وارداتی هیچ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا ادامه دارد.

وی گفت: امروز گوشت گوسفندی شقه‌ای کیلویی ۹۵ هزار تومان، گوشت گوساله بین ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و گوشت گرم مرغ نیز حدود کیلویی ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود که پایین‌ترین سطح قیمت‌هاست.

عباسی معروفان با درخواست از مردم مبنی بر خرید اقلام پروتئینی به میزان نیاز افزود: هیچ کمبودی در زمینه تأمین این اقلام وجود ندارد و توزیع آنها همچنان ادامه می‌یابد، بنابر این مردم نگران تأمین این کالاها نباشند.

وی تصریح کرد: مردم هر زمان که به فروشگاه‌ها مراجعه کنند مشکلی از نظر تأمین این اقلام نخواهند داشت و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا