حوادث
موضوعات داغ

حکم اعدام برای شیطان لویزان

مرد شروری که به بهانه‌ی پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، نخستین شکایت از این مرد شرور زمستان سال ۱۳۹۹ در اداره پلیس ثبت شد. زن جوانی که شاکی بود، گفت: ساعت ۶ عصر در پارک مهرگان درحال پیاده‌روی بودم که مردی جوان به بهانه پرسیدن ساعت به من نزدیک شد و بعد هم با تهدید چاقو من را به محل خلوتی از پارک کشاند و گلویم را فشار داد که بی‌حال شدم و سپس نقشه شیطانی‌اش را اجرا کرد.

درحالی‌که مأموران شناسایی عامل تعرض را در دستور کارشان قرار داده بودند، چند زن و دختر دیگر هم با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند که اطلاعات شاکی‌ها نشان می‌داد فرد متجاوز یک نفر بوده است. درنهایت با تجمیع اطلاعات و تلاش مأموران، متهم آبان سال ۱۴۰۱ ردیابی و بازداشت شد.

وی پس از دستگیری منکر اتهامش شد و در مراحل بازجویی ادعا کرد که بی‌گناه است و به اشتباه دستگیر شده است. حتی در مواجهه حضوری با شاکی‌ها هم خیلی خونسرد رفتار کرد و مدعی شد نه آن‌ها را می‌شناسد و نه مرتکب جرمی شده است. تا این‌که نتیجه آزمایش‌های DNA یکی از شاکی‌ها ثابت کرد که عامل تعرض همین مرد ۳۰ ساله است. با تکمیل تحقیقات و گزارش پلیس و پزشکی قانونی برای متهم به اتهام تجاوز به عنف، مزاحمت برای زنان و اطفال، تهدید با چاقو و ایجاد جرح با چاقو کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه‌۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در آخرین جلسه که پس از تکمیل تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی برگزار شد، همه شاکی‌ها خواستار اشد مجازات متهم شدند.
بعد از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من بی‌گناهم و به اشتباه بازداشتم کرده‌اند. من خودم در هرات افغانستان زن و بچه دارم و به‌خاطر عشقی که به همسرم دارم به هیچ زن و دختری نگاه نمی‌کنم.

با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده از جمله آزمایش DNA و بررسی دوربین‌های مداربسته محل جرم و همچنین درخواست شاکی‌ها متهم را به اعدام محکوم کردند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا