حوادث
موضوعات داغ

انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز بروجن-شهرکرد

مدیر مرکز راهبری شبکه گاز گفت: انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز فشارقوی بروجن-شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری خسارت جانی نداشت.

آرنا نیوز :: سعید عقلی مدیر مرکز راهبری شبکه گاز با بیان این‌که انفجار خرابکارانه در خط لوله بروجن-شهرکرد خسارت جانی نداشت، گفت: درحال‌حاضر در تامین گاز شهرها و روستاها مشکلی وجود ندارد و مشکلات ایجادشده در چند روستای نزدیک به‌محل حادثه به‌زودی برطرف می‌شود.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، بامداد امروز چهارشنبه صدای انفجار مهیبی در بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به گوش رسید که باعث وحشت مردم شد. گفته می‌شود صدای این انفجار به‌حدی بوده که در مناطق اطراف بروجن ازجمله بلداجی و گندمان هم شنیده شده است.

در پی شنیده‌شدن این صدا، فتاح کرمی، فرماندار شهرستان بروجن، از احتمال وقوع انفجار در خط لوله گاز فشار قوی سراسری در گردنه حلوایی این شهرستان خبر داد و سپس تایید کرد که «این خط لوله گاز که جزو خطوط سراسری گاز کشور است، دچار حریق و انفجار شده است.»

وی با اشاره به قطع گاز این خط سراسری اظهار داشت: «تا زمانی‌که گاز باقی‌مانده در لوله‌ها موجود است، آتش شعله‌ور خواهد بود.»

کرمی اضافه کرد: «محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در مجاورت این خط لوله بسته‌شده و تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در محل مستقر هستند.»

فرماندار بروجن همچنین اعلام کرد: «با توجه به بروز حادثه آتش‌سوزی در خط انتقال گاز سراسری و احتمال افت فشار گاز در این شهرستان، فعالیت مدارس شهرستان بروجن در همه مقاطع تحصیلی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.»

طبق گفته فرمانده آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بروجن و همچنین مدیر مرکز راهبری (دیسپچینگ) شبکه گاز، حادثه انفجار خط لوله گاز سراسری بروجن – شهرکرد خوشبختانه خسارات جانی به‌همراه نداشت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا