حوادث

دستگیری اراذل و اوباش اجاره ای | قمه کشی ۴۰۰ میلیون تومان

رییس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش قمه به‌دست اجاره‌ای خبر داد که با گرفتن ۴۰۰ میلیون تومان یک جوان را مصدوم کردند.

آرنا نیوز :: سرهنگ سعید راستی رییس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش اجاره‌ای قمه به‌دست خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، سرهنگ راستی گفت: در پی ضرب‌وجرح هولناک جوانی ۲۸ساله در غرب تهران توسط دو نفر شرور سابقه‌دار در بهمن‌ماه سال جاری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این اراذل با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونت، جوان بی‌گناه را مورد ضربات سنگین شمشیر از ناحیه اعضای بدن شامل دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن قرار داده و زمین‌گیر کردند، به‌طوری‌که موجب قطع انگشت و ناکارآمدی عصب‌های دست‌ها و یک پای این جوان شدند.

وی افزود: به‌محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به‌منظور شناسایی ضاربان آغاز و پس از سه شبانه‌روز اقدامات میدانی، دو نفر شرور این جنایت شناسایی شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این اراذل در مقابل دریافت مبلغ ۴۰۰میلیون تومان به اجاره فردی درآمده‌اند تا نسبت به ضرب‌وجرح این جوان اقدام کنند که پس از تکمیل‌شدن تحقیقات میدانی، روز جاری هردو شرور مزبور در غرب تهران در چنگال ماموران گرفتار و علی‌رغم مقاومت و درگیری با ماموران، پای یکی از متهمان از ناحیه زانو شکسته شده است که یادشدگان تحت نظر قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیرنمودن این شرورها کرده، کماکان ادامه دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا