حوادث

کشف جسد جوان طارمی در ارتفاعات این شهرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از پیدا شدن جسد بی‌جان جوان طارمی پس از سه روز جست‌وجوی شبانه‌روزی توسط تیم‌های امداد و نجات در ارتفاعات پاسار طارم پیدا شد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا :: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از پیدا شدن جسد بی‌جان جوان طارمی پس از سه روز جست‌وجوی شبانه‌روزی توسط تیم‌های امداد و نجات در ارتفاعات پاسار طارم پیدا شد.

سید قاسم موسوی شامگاه دیروز (اول دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۲۸ آذرماه گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) زنجان در خصوص مفقود شدن جوانی ۳۵ ساله در مسیر جاده چرزه به جیش‌آباد داده شد، تاکید کرد: به منظور جست‌وجوی این جوان، دو تیم جست‌وجو به ارتفاعات جیش‌آباد این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جست‌وجوی تیم‌های امداد و نجات با همکاری اهالی روستاهای انارستان، چرزه، گیلوان و پاسار انجام شد، اظهار کرد: روزانه دو تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان همراه ۱۵ نفر از روستائیان جست‌وجو را ادامه می‌دادند.

این مسئول، یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد جوی انتقال جسد به روز دیگر موکول شد.

موسوی با بیان اینکه این جوان اهل گیلوان و ساکن استان البرز بود، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌کنیم در صورت گرفتار شدن در هر سوانح و حوادثی با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند تماس برقرار کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا