حوادث

خودکشی کودک ۱۲ ساله با کلت کمری| او آخرین دقایق زندگی‌اش را با دوربین فیلمبرداری ثبت کرد

پسر ۱۲ ساله ای که با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده فیلمی از ۱۲ دقیقه پایانی عمرش به ‌جا گذاشته که انگیزه‌اش را از این اقدام نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، پسر ۱۲ ساله ای که با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده فیلمی از ۱۲ دقیقه پایانی عمرش به ‌جا گذاشته که انگیزه‌اش را از این اقدام نشان می‌دهد.

ساعت ۲:۳۰ ظهر شنبه ۲۲ آذر، مرگ مشکوک پسری ۱۲ ساله در منطقه سعادت‌آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به‌ دنبال اعلام این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر دانش‌آموز با شلیک گلوله از کلت کمری به زندگی خود پایان داده است. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل شده و بررسی‌ها برای یافتن علت مرگ آغاز شد. نخستین تحقیقات نشان می‌داد مدتی قبل پدر و مادر پسر ۱۲ ساله از هم جدا شده و او با پدرش که پزشک است زندگی می‌کرد.

در زمان حادثه مادربزرگ این پسر دانش‌آموز در خانه بوده اما وقتی او در اتاق پذیرایی حضور داشته نوه‌اش به اتاقش رفته و دقایقی بعد نیز صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد، مادر بزرگ وحشتزده به اتاق پسر نوجوان می‌رود و با جسدش مواجه می‌شود.

پسر نوجوان قبل از مرگش، دوربین فیلمبرداری را روشن کرده و در مقابل دوربین انگیزه خود از این مرگ را بیان کرده بود. او گفته بود از زندگی خسته شده و دیگر نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد. حتی دستنوشته‌ای با این مضمون نیز از خود به‌جا می‌گذارد. در پایان این فیلم ۱۲ دقیقه‌ای پسر نوجوان اسلحه کلت کمری را برداشته و به سرش شلیک می‌کند.

در ادامه بررسی‌ها پدر خانواده مدعی شد که خودش در خانه اسلحه‌ای نداشته و مشخص نیست که پسر نوجوان اسلحه را از کجا تهیه کرده است. از سویی داخل کلت کمری تنها یک گلوله بوده و او با شلیک تنها تیری که در اسلحه بوده به زندگی‌اش پایان داده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا