حوادث

شهادت ۲ مامور یگان امداد فارس| دستگیری ضارب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۲ نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار هنگام انجام وظیفه و رسیدگی به یک درگیری خانوادگی به شهادت رسیدند.

به گزارش سرویس حوادث آرنا به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار رهام بخش حبیبی شنبه ۸ آذر به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز، در پی اعلام وقوع یک درگیری خانوادگی در محدوده مسکن مهر شهرستان کوار، ماموران یگان امداد به محل اعزام می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در تحقیقات مشخص می‌شود که نوجوان ۱۷ ساله‌ای با خانواده خود درگیر شده است، گفت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری این نوجوان را داشتند ناگهان این فرد با اسلحه شکاری پدرش، به سمت ماموران تیراندازی کرده و ۲ تن از ماموران را شهید می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: بلافاصله با عکس‌العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شده و برای مداوا راهی بیمارستان می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این حادثه، سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی به شهادت رسیدند، شهادت آنان را تبریک و تسلیت گفت و افزود: کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند

حبیبی خاطرنشان کرد که پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا