حوادث

برخورد دو قطار در مسیر راه آهن تاکستان به رشت

لحظه ای پیش در قزوین در مسیر راه آهن تاکستان دوقطار با هم برخورد کردند

در مسیر راه آهن تاکستان به رشت دو قطار با هم برخورد داشتند،

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، میر حسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد: دقایقی پیش در محدوده راه آهن نیکویه در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت دو قطار با هم برخورد کردند که هنوز جزئیاتی از حادثه منتشر نشده است.

او ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری مصدوم نشده است وهم اکنون تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه قطار مسافری رشت به مشهد مقدس در ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه با سازمانی که ۲ عدد دیزل به شماره‌های ۱۵۰۷ و ۱۶۲۰ در ایستگاه راه آهن کوهین وارد خط مسافری شده و با واگنی که در آنجا متوقف بوده برخورد می‌کند.

معاون مسافری راه آهن اظهار کرد:هنگامی که قطار وارد ایستگاه مسافری می‌شود سرعت خود را کم می‌کند و همین موضوع باعث وقوع این حادثه شده است.

موسوی بیان کرد: خوشبختانه به هیچ کدام از مسافران آسیبی وارد نشده و تا چند دقیقه دیگر دیزلی که برای امداد ارسال شده بود جایگزین شده و مسافران به مقصد خود هدایت می‌شوند.

او واژگونی ۲ واگن قطار به صورت کامل را تکذیب کرد و اعلام کرد که در این حادثه هیچ مشکلی برای مسافران و یا واگن‌ها رخ نداده است.

همچنین مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران قزوین با بیان اینکه قطاری که از سمت گیلان به سمت مشهد مقدس در حال حرکت بود بعد از شهرستان تاکستان در ایستگاه کوهین بنا به دلایلی از ریل خارج شده و در خط دوم به قطار باری که در این ایستگاه وجود داشت برخورد می‌کند.

او ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و تنها چند نفر دچار صدمات جزئی شده که با حضور مسئولان اورژانس قزوین به سرعت درمان شدند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا