حوادث

اجیر شدن قاتل ۲ میلیاردی برای قتل رقیب عشقی‎ در تیراندازی سعادت‌آباد

قاتل پسر جوان در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد در قبال دریافت ۲ میلیارد تومان، اجیر شده بود تا راننده سوناتا را به قتل برساند

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، رسیدگی به این پرونده از عصر ۷ مرداد همزمان با تیراندازی در یکی از خیابان‌های سعادت آباد آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که سرنشینان دو خودروی سوناتا و جک مشکی با هم درگیر شده و این درگیری با مجروح شدن راننده سوناتا پایان یافت.

با اعلام موضوع به پلیس در کمتر از ۳ روز ۱۵ متهم در این پرونده دستگیر شدند و مشخص شد هر دو طرف درگیری از اراذل و اوباش پایتخت بوده‌اند که در کار خرید و فروش مواد مخدر هستند. اما با گذشت ۲۴ روز از این درگیری سرانجام پسر مجروح در بیمارستان جان باخت.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که مقتول به‌نام فرامرز با دو برادر که در کار خرید و فروش مواد مخدر و ساکن اسلامشهر بودند اختلاف داشته است. در ادامه مشخص شد فرامرز نمایشگاه خودرو داشته و مدتی قبل با دختر جوانی به‌نام فرنوش آشنا شده بود، اما این دوستی زمان زیادی طول نکشید و به خاطر اختلافاتی که بین فرنوش و فرامرز رخ داد دختر جوان با او قطع رابطه کرد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که مدتی بعد فرامرز متوجه شد که دختر مورد علاقه‌اش با جوانی به‌نام میلاد – یکی از متهمان اصلی این پرونده- دوست شده است.

فرامرز در ادامه متوجه شد که فرنوش به جشن تولد میلاد در فشم رفته است، بنابراین به همراه دوستانش راهی فشم شد، اما وقتی دختر مورد علاقه‌اش را همراه میلاد دید با عصبانیت او و برادرش را تهدید کرد و به آن‌ها گفت بزودی از شما انتقام می‌گیرم. تهدید‌های فرامرز باعث درگیری بین آن‌ها شد و در این درگیری برادر میلاد با چاقو از ناحیه دست زخمی شد.

میلاد و برادرش که کینه فرامرز را به دل گرفته بودند و نمی‌توانستند تهدید او را فراموش کنند، نقشه قتل او را کشیدند. آن‌ها به سراغ خلافکار سابقه‌داری به‌نام اردشیر می‌روند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارد.

طبق توافق دو برادر با اردشیر، قرار می‌شود که مرد خلافکار در ازای دریافت ۲ میلیارد تومان فرامرز را به قتل برساند. حتی دو برادر مبلغی را به‌عنوان پیش پرداخت به اردشیر می‌دهند و قرار بود مابقی پول را بعد از قتل فرامرز پرداخت کنند.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این تولد، آن‌ها در منطقه سعادت آباد باهم قرار دوئل گذاشتند و درگیری بین سرنشینان خودروی سوناتا که فرامرز یکی از سرنشینان آن بود و خودروی جک مشکی که میلاد و برادرش و اردشیر در آن حضور داشت صورت گرفت که منجر به زخمی شدن فرامرز شد.

آن‌ها پس از مجروح کردن فرامرز او را سوار خودروی جک مشکی‌شان کرده و یک ساعت و نیم در سطح شهر گرداندند و برای انتقام از فرامرز صورت او را نیز با چاقو مجروح کردند. متهمان ساعتی بعد در عملیاتی ویژه دستگیر شدند، اما یکی از برادر‌ها موفق به فرار شد.

با قتل فرامرز، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور انتقال متهمان به دادسرا و تحقیقات گسترده و بازداشت متهم فراری را صادر کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا