حوادث

پلیس چاقو خورده، سارق را دستگیر کرد

ماموران در استعلام از پلاک خودروی پراید اطلاع پیدا کردند که این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ جزئیات مجروحیت مامور پلیس در حین عملیات دستگیری سارق خودرو را تشریح کرد.

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در تشریح این خبر گفت:ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در محدوده استحفاظی کلانتری در حال گشت زنی بودند که با راننده یک پراید نقره ای رنگ که در کنار خودروی پژو ۲۰۶ درحال بازکردن در خودروی پژو بود روبه رو شدند.

وی افزود: ماموران در استعلام از پلاک خودروی پراید اطلاع پیدا کردند که این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

در همین لحظه راننده با مشاهده پلیس پشت فرمان پراید نشست و در بزرگراه بعثت به صورت یک طرفه پا به فرار گذاشت.

ماموران به تعقیب سارق جوان پرداختند و با رعایت قانون به کارگیری سلاح به تیراندازی اقدام کردند . راننده نیز به ناچار خودرو را در کنار بزرگراه متوقف کرد و با پای پیاده سعی بر فرار داشت که ماموران راننده پراید را در حلقه محاصره خود گرفتار کردند که در این صحنه سارق جوان با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کرد.

وی اظهار کرد: در حمله این سارق مسلح یکی از ماموران از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفت، اما مامور زخمی موفق به زمینگیر کردن سارق چاقو به دست شد.در بازرسی از خودروی متهم ۵ دستگاه ضبط و پخش، هفت باتری و لوازم سرقتی دیگری به دست آمد.

گفتنی است که مامور جوان که از ناحیه طحال زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و پس از عمل جراحی بهبود یافت؛ همچنین متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا