بین الملل

سقوط بالگرد آمریکایی در شمال شرق سوریه

منابع محلی اعلام کردند که یک بالگرد آپاچی آمریکا در منطقه الشدادی در استان حسکه جایی که تروریست‌های تحت حمایت واشنگتن حضور دارند سقوط کرده است

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی حاضر در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه از سقوط یک بالگرد آمریکایی خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: یک بالگرد آمریکایی از نوع آپاچی در داخل پایگاه شهر نفت‌خیز «الشدادی» در جنوب الحسکه سقوط کرده است.

به گفته این منابع، بالگرد به صورت ناگهانی در پایگاه غیر قانونی سقوط کرد که تروریست‌های آمریکایی در اطراف میادین نفت «الجبسه» واقع در الشدادی احداث کرده بودند.

منابع مذکور افزودند: این بالگرد در خلال عملیات سوختگیری سقوط کرد و به احتمال زیاد سرنشینان آن زخمی شده اند.

شاهدان عینی از تشدید حضور نیرو‌های حفاظتی در اطراف این پایگاه پس از سقوط بالگرد خبر دادند. همچنین اعلام کردند که یک موشک ناشی از تمرین‌های نظامی نیرو‌های آمریکایی با نیرو‌های قسد در پایگاه به اطراف شهرک «ذبیان» در حومه دیرالزور برخورد کرد.

پایگاه الشدادی اخیرا شاهد پرواز گسترده بالگرد‌های آمریکایی است که در حال انتقال عناصر تروریستی بازداشتی داعش از زندان مرکزی و زندان «الصناعه» واقع در الحسکه به منطقه الشدادی و صحرای «التنف» هستند. روز گذشته نیز نیرو‌های آمریکایی ۷۰ تروریست داعشی را به التنف منتقل کردند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا