بین الملل

مشاهده دود در ساختمان کنگره

بسته شدن کنگره آمریکا به دلیل دیده شدن دود در ساختمان کنگره و تهدید های خارجی

به گزارش سرویس بین الملل آرنا   ، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود از بسته شدن ساختمان کنگره به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داد و اعلام کرد پلیس کنگره به کارکنان این ساختمان ضرورت هوشیار بودن در برابر مسائل را گوشزد کرد.

الجزیره همچنین اعلام کرد پلیس بخش غربی ساختمان کنگره را به سبب تهدید امنیتی خارجی تخلیه کرد. شبکه سی ان ان نیز تاز به صدا در آمدن دستگاه‌های هشدار در ساختمان کنگره برای تشویق افراد حاضر در ساختمان به منظور عدم خروج از ساختمان به سب تهدید امنیتی خارجی خبر داد.

خبرگزاری رویترز نیز از بسته شدن ساختمان کنگره و جلوگیری از ورود و خروج به آن به سبب تهدیدات امنیتی خارجی خبر داد. خبرنگار الجزیره نیز از تخلیه بخش غربی ساختمان کنگره، جایی که آمادگی‌ها برای مراسم تحلیف بایدن در جریان است، به سبب تهدیدات خارجی خبر داد.

یگان اطفای حریق در واشنگتن گفته: ما درخواست برای خاموش کردن یک آتش سوزی را در نزدیکی ساختمان کنگره را پاسخ دادیم و آن را خاموش کرده و هیچ فردی در جریان این حادثه آسیب ندیده است. مقامات آمریکایی می‌گویندهیچ خطر امنتی در خصوص آتش سوزی که در نزدیکی ساختمان کنگره به وقوع پیوست، وجود ندارد.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده اند این آتش سوزی در چادر افراد آواره در نزدیکی ساختمان کنگره به وقوع پیوست و هیچ کسی آسیبی ندیده است.

بر اساس اعلام رسانه ها، ووقع آتش در اردوگاه افراد بی خانمان در نزدیکی ساختمان کاپیتول باعث انفجار در مخزن گاز پروپان شده است. قرار است روز چهارشنبه مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برگزار شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا