بین الملل

افزایش تدابیر امنیتی بیرون از کاخ کنگره آمریکا

همزمان با آغاز رأی‌گیری به استیضاح ترامپ، تدابیر امنیتی بیرون کاخ کنگره این کشور افزایش یافته است

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با آغاز رأی‌گیری استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، تدابیر امنیتی بیرون کاخ کنگره این کشور در واشنگتن دی‌سی افزایش یافته است.

مقامات آمریکا همزمان با این رأی‌گیری نیرو‌های مجری قانون بیشتری در سطح شهر و اطراف کاخ کنگره آمریکا مستقر کرده‌اند و موانع بسیاری بیرون کاخ کنگره تعبیه کردند تا معترضان نتوانند مانند هفته گذشته به این ساختمان هجوم ببرند.

همچنین این خبرگزاری نوشت علاوه‌بر یک مانع بتنی که در حال حاضر در این مکان تعبیه شده قرار است یک حصار بسیار عظیم دور کاخ سفید کشیده شود و تدابیر دیگری نیز به زودی اعلام خواهد شد.

اعضای گارد ملی پیش از شروع جلسه رأی‌گیری استیضاح به کاخ کنگره رفتند و هم‌اکنون تصاویر آن‌ها در حالی که بر کف این ساختمان دراز کشیدند منتشر شده است.

جلسه بررسی لایحه استیضاح ترامپ طبق اعلام قبلی از ساعاتی پیش در مجلس نمایندگان آغاز شد. در صورتی که این لایحه تصویب شود ترامپ در تاریخ آمریکا نخستین رئیس‌جمهوری خواهد بود که دوبار استیضاح شده است و دیگر نمی‌تواند در انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری در ۴ سال بعد حضور داشته باشد.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی العربی اعلام کرد با نزدیک شدن به روز تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده نیز، پلیس آمریکا برای تأمین امنیت کاخ سفید و ساختمان کنگره به نصب دیوار‌های آهنی در خیابان‌های اطراف کنگره روی آورده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا