بین الملل

حمله هکری به یک موسسه امنیت سایبری رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله هکری به یک موسسه امنیت سایبری اسرائیلی خبر دادند.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعلام حمله هکری به موسسه امنیت سایبری «پورتناکس» مدعی شدند گروه هکر‌های ایرانی «پی تو کی» (Pay۲Key) پشت این ماجرا بوده است.

پورتناکس مجموعه‌ای گسترده از صد‌ها مشتری برجسته است که برخی از آن‌ها همانند «البیت سیستمز» از بزرگترین مشتریان آن محسوب می‌شود.

گفته می‌شود هکر‌ها گزارشی ۱۵ صفحه‌ای از نقاط ضعف و حفره‌های امنیتی شرکت البیت سیستمز را که بخشی از اطلاعات این موسسه امنیت سایبری بوده است، منتشر کرده‌اند. دامنه اطلاعات هک شده هنوز مشخص نیست.

به گزارش والا، این گروه در وب سایت خود نوشت: بیش از یک ترابایت اسناد، پروژه‌ها، پرونده‌های کدگذاری و سایر موارد از سرور‌های شرکت استخراج شده است.

پورتناکس در مورد هک گزارش شده اظهار کرد که آن‌ها در حال بررسی این موضوع هستند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد «در چند ساعت گذشته، گزارش‌ها حاکی از هک شدن سرور‌های داخلی شرکت توسط گروه هکری موسوم به پی تو کی است. این شرکت تحقیقات جامعی را برای دستیابی به تصویر کامل از این حادثه آغاز کرده است.»

یکشنبه گذشته نیز تعدادی از شرکت‌های صنایع نظامی از جمله صنایع هوافضای اسرائیل که بزرگترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظامی هوافضاست، هک شدند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا