بین الملل

پلوسی: موهای ترامپ را می‌گیرم و به بیرون از کاخ سفید پرتش می‌کنم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد برای رفتن دونالد ترامپ از کاخ سفید لحظه شماری می‌کند و می خواهد با گرفتن دست و پاهایش او را به بیرون پرت کند

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از شبکه فاکس نیوز، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید برای رفتن دونالد ترامپ از کاخ سفید لحظه شماری می‌کند.

با تشدید شائبه‌های امتناع ترامپ از ترک کاخ سفید، نانسی پلوسی به نزدیکان خود گفته است بی صبرانه منتظر پایان دوره ریاست جمهوری او است. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص گفت: من برای رفتن او لحظه شماری می‌کنم. می‌خواهم موها، دست‌ها و پا‌های کوچک او را بگیرم و از آنجا (کاخ سفید) بیرونش کنم.

گفته می‌شود اندازه دست‌های ترامپ از مدت‌ها پیش جزء توهین هایی است که بسیار موجب آزار او می‌شود. پیش از این نیز ماکسین واترز، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا گفته بود خیلی دوست دارد شاهد بیرون راندن دونالد ترامپ از کاخ سفید توسط سرویس مخفی یا نیرو‌های نظامی ارتش آمریکا باشد.

به رغم تائید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد و به هواداران خود وعده پیروزی در انتخابات را می‌دهد. وعده‌ای که با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی حضور او در کاخ سفید به سرابی بیش نمی‌ماند


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا