بین الملل

انتقاد ترامپ به رهبر سنا: برای تسلیم شدن زود است

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی توییتری خشم خود را از اقدام میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا ابراز داشت

دونالد ترامپ با انتقاد از اقدام رهبر اکثریت سنای آمریکا که پیروزی جو بایدن در انتخابات را تبریک گفته است، گفت “برای تسلیم شدن بسیار زود است.” اقدام مک‌کانل حامیان وفادار ترامپ را هم خشمگین کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی توییتری خشم خود را از اقدام میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا ابراز داشت. او نوشت: میچ، ۷۵ میلیون رای، یک رکورد با اختلاف زیاد برای یک رئیس جمهوری مشغول به کار است. خیلی برای تسلیم شدن زود است. حزب جمهوریخواه باید در نهایت یاد بگیرد که مبارزه کند. مردم خشمگین هستند!

این اظهارات در واکنش به بیانیه روز سه‌شنبه مک‌کانل مطرح شد که او به پیروزی بایدن پس از کسب رای کالج الکترال اذعان کرد و به او و کامالا هریس، معاونش تبریک گفت.

رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت: رای کالج الکترال مشخص شد. اکنون کشورمان یک رئیس جمهوری منتخب و یک معاون رئیس جمهوری منتخب دارد، با اینکه میلیون‌ها تن از ما امید داشتیم که در این انتخابات ریاست جمهوری نتیجه متفاوتی حاصل شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا