بین الملل

رودی جولیانی: کار تیم ترامپ تمام نشده است

علی‌رغم رد درخواست جمهوری‌خواهان از سوی دیوان عالی آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت، وکیل شخصی ترامپ اعلام کرد کار تیم حقوقی رئیس‌جمهور هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ شکست در دادگاه عالی آمریکا را به معنای پایان یافتن کار حقوقی تیم ترامپ ندانست.

جولیانی گفت: تیم حقوقی رئیس جمهور همچنان پرونده‌های قضایی را برای براندازی نتایج انتخابات به کار خواهد گرفت. حتی پس از آنکه دیوان عالی تلاش برای لغو شمارش آرا در چهار ایالت را مردود اعلام کرد.

دیوان عالی آمریکا امروز دادخواست ابطال نتایج انتخابات به رهبری تگزاس را رد کرد. این دادخواست مورد حمایت ۱۷ ایالت دیگر و ۱۲۶ عضو جمهوری‌خواه مجلس بود و پیروزی بایدن را تایید می‌کرد. این نهاد اعلام کرد: تگزاس فاقد حق قانونی اعتراض در مورد چگونگی انتخابات در دیگر ایالت‌هاست.

جولیانی اظهار کرد ترامپ می‌تواند شکایت‌های خود را به دادگاه‌های بدوی برگرداند. او گفت: این پرونده به دلایل شایسته و منطقی رد نشد بنابراین پاسخ ما هم این است که اکنون پرونده برای بررسی توسط رئیس جمهور به دادگاه منطقه برسد.

او افزود: هیچ کاری مانع ما نمی‌شود که بلافاصله این پرونده‌ها را در دادگاه منطقه‌ای مطرح کنیم. ما کار خود را تمام نکرده‌ایم، من را باور کنید.

ترامپ و متحدان وی در دولت‌های ایالتی سراسر کشور پرونده‌های قضایی زیادی را مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات پیش بردند. با این حال، تقریباً همه آن‌ها به دلیل فقدان مدارک به جایی نرسیده است.

جولیانی در مورد اعتراضات به نتایج انتخابات همواره در مرکز تلاش بوده است و در ایالت‌های میدان نبرد مانند میشیگان حضور پررنگی داشته است، هر چند که نتوانسته هیچ ایالتی را راضی به لغو نتایج انتخابات کند.

با توجه به احکامی که قبلاً صادر شده بعید است چالش‌های حقوقی دیگری در دادگاه‌های بدوی به نتیجه برسد و تیم ترامپ با یک جدول زمانی کم روبرو است. اعضای کالج انتخاباتی روز دوشنبه برای تأیید نتایج انتخابات تشکیل جلسه می‌دهند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا