بین الملل

وزیر خارجه بحرین: در خصوص هرگونه اصلاح توافق هسته‌ای ایران، باید با کشور‌های منطقه مشورت شود

وزیر خارجه بحرین مدعی شد باید با کشور‌های منطقه در خصوص هرگونه اصلاحی در خصوص توافق هسته‌ای ایران مشاوره صورت گیرد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از «صدی البلد»، دکتر عبداللطیف بن راشد الزیانی، امروز، شنبه در سخنانی مدعی شد باید با کشور‌های منطقه در خصوص هرگونه اصلاح در توافق هسته‌ای ایران مشورت صورت گیرد.

او مدعی شد هرگونه اصلاحی در توافق هسته‌ای ایران باید شامل جنبه‌هایی باشد که نگرانی کشور‌های منطقه را در پی داشته است.
در همین ارتباط، یک هیئت بحرینی بلندپایه به ریاست «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین در سفری رسمی، به اسرائیل سفر کرد. بر اساس این گزارش، هدف از این سفر، انجام مذاکرات بیشتر میان دو طرف در سایه آنچه توافق بر سر آن در اعلام حمایت از آنچه توافق صلح و نیز اصول آن بوده، صورت گرفت.

پیشتر نیز رسانه‌های خبر اعلام کرده بودند وزیر خارجه بحرین با اتهام زنی به ایران در سخنانی گفته است باید جلوی مداخله ایران در امور منطقه و حمایت از شبه نظامیان گرفته شود.

او درادامه مدعی شده بود: با چالش‌های زیادی روبرو هستیم و از فعالیت‌های برخی کشور‌های پلید و وکلای آن‌ها در منطقه رنج می‌بریم.

الزیانی در ادامه به توافق سازش بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی پرداخت و اعلام کرده بود این توافق می‌تواند قواعد بازی در منطقه را تغییر دهد.

الزیانی ضمن اعلام اینکه حل مسأله فلسطین می‌تواند زمینه را برای حل مشکلات دیگر در منطقه باز کند، دو طرف فلسطینی و اسرائیلی را به بازگشت به میز مذاکرات سازش فراخواند


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا