بین الملل

ترامپ: دموکرات‌ها بیشتر از قدرت‌های خارجی امنیت انتخابات را پایین آوردند

رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری، دموکرات‌ها را در پایین آوردن امنیت انتخابات موفق‌تر از قدرت‌های خارجی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری ضمن اتهام زنی مجدد به دموکرات‌ها در خصوص تقلب در انتخابات، اظهار کرد که دموکرات‌ها در پایین آوردن امنیت انتخابات به مراتب از قدرت‌های خارجی موفق‌تر بودند.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: تنها چیزی که در مورد انتخابات ۲۰۲۰ ما امن بود این بود که توسط قدرت‌های خارجی غیرقابل نفوذ بود. متأسفانه، دموکرات‌های چپ رادیکال و دیگران شاید [در کاهش امنیت انتخابات] موفق‌تر بودند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی موضوع عدم نفوذ قدرت‌های خارجی در انتخابات آمریکا را مطرح کرده است که شب گذشته در پیام توئیتری از اخراج کریس کربز، رئیس امنیت سایبری آمریکا خبر داد.

به دنبال اعلام پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ با انتقاد از شمارش آرا در ایالت‌های سرنوشت ساز مدعی شد تقلب گسترده‌ای روی داده است و خواستار شمارش آرای قانونی شد.

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید جو بایدن، تنها به دلیل تقلب گسترده موفق به پیروزی در انتخابات شده است. بایدن تاکنون ۳۰۶ رای الکترال را کسب کرده است، اما ترامپ هنوز از پذیرش شکست امتناع کرده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا