بین الملل

پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران خشم وزیر جنگ صهیونیست‌ها را برانگیخت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تلاش بیشتر برای جلوگیری از آنچه گسترش سلاح‌های هسته‌ای ایران خواند، خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران تنها مشکل برای تل‌آویو نیست، بلکه معضلی جهانی و منطقه‌ای محسوب می‌شود.

بنی گانتس امروز یکشنبه نتوانست نارضایتی خود از پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران را کتمان کند و در ادعا‌هایی که دیگر تازگی ندارد، مدعی شد: با پایان این تحریم‌ها ما باید قوی‌تر و مصمم‌تر از قبل باشیم. ایران هرگز یکی از مشکلات اسرائیل نبوده بلکه پیش از هر چیزی یک معضل جهانی و منطقه‌ای است.

نخست وزیر کشیک و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «به عنوان وزیر دفاع اقدامات لازم را برای جلوگیری از گسترش سلاح‌های هسته‌ای و تسلیحات ایران ادامه خواهم داد. همه ملت‌های جهان باید این تلاش مهم را انجام دهند»!

بدیهی است که تلاش ناکام دولت آمریکا برای جلوگیری از انقضای تحریم‌های تسلیحاتی ایران خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است. پروژه‌ای که از ماه‌ها پیش از سوی مقامات کاخ سفید و به جهت خوش خدمتی به صهیونیست‌ها کلید خورد در نهایت برغم تقلا‌های فراوان دولتمردان آمریکا و بویژه وزیر خارجه این کشور نافرجام مختومه شد. مایک پمپئو به همراهی نماینده وقت دولت آمریکا در امور ایران برای تحمیل خواست خود یعنی تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران از دوره گردی منطقه‌ای و جهانی تا اتهام زنی‌های گاه و بیگاه علیه جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکردند


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا