بین الملل

ترامپ: پنس برنده مناظرات بود

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد در مناظرات نامزد‌های معاونت ریاست جمهوری، پنس برنده شد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا،  به نقل از شبکه آر تی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به مناظره شب گذشته که میان معاون خود «مایک پنس» و رقیب دموکرات وی «کامالا هریس» صورت گرفت، مدعی شد پنس توانست بر هریس پیروز شود.

ترامپ در واکنش به این مناظره در حساب توییری خود نوشت: مایک پنس با فاصله زیادی برنده شد.

گفتنی است این مناظره میان پنس و هریس در شهر «سالت لیک سیتی» مرکز ایالت یوتا آمریکا برگزار شد. در کنار این مناظره که بخش اصلی آن به مسأله کرونا و اقدامات صورت گرفته از سوی دولت ترامپ در این خصوص و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری اختصاص یافت، مسائلی مانند اوضاع اقتصادی و جنگ تجاری با چین مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ همچنانکه اتهامات در زمینه فرار مالیاتی ترامپ مطرح شد و کامالا هریس، معاون جو بایدن، ترامپ را به پرداخت تنها ۷۵۰ دلار به عنوان مالیات متهم کرد.

کامالا هریس در این مناظره گفت: بایدن همیشه با مردم آمریکا صادقانه برخورد کرده است، درست برعکس رفتاری که دونالد ترامپ از خود نشان می‌دهد. ترامپ در خصوص پرداخت مالیات مخفی کاری کرده است؛ اما بایدن تمام جزئیات مربوط به فعالیت سیاسی خود را اعلام می‌کند. ترامپ شفاف نیست، او فرار مالیاتی داشته و بدهکار است. ترامپ درباره سلامتی اش و مالیاتش شفاف نبوده و فقط ۷۵۰ دلار مالیات داده است. اول من فکر کردم ۷۵۰ هزار دلار بوده است. ترامپ ۴۲۰ میلیون دلار بدهی دارد؛ باید بدانیم او به چه کسی بدهی دارد. مردم باید بدانند او به عنوان فرمانده کل قوا تصمیمی که می‌گیرد به نفع مردم است یا به نفع خودش.

البته در این مناظره پنس مدعی پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر شد. او مدعی شد: ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز خواهد شد. مردم آمریکا به او اعتماد دارند و من بر این باورم پیروزی از آن ما خواهد بود


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا