بین الملل

بازگشت ترامپ به کاخ سفید|خبر ویژه در خصوص واکسن کرونا

رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان نظامی والتر رید بستری بود، به کاخ سفید بازگشت.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که اعلام کرده مبتلا به کروناست، بیمارستان نظامی والتر رید را به مقصد کاخ سفید ترک کرد و با بالگرد “مارین ۱” ریاست جمهوری، وارد کاخ سفید شد.

بر این اساس، ترامپ علی رغم آنکه هنوز بیمار و ناقل کووید ۱۹ است پس از پیاده شدن از بالگرد و بالا رفتن از پله‌های کاخ سفید، ماسک را از صورتش برداشت.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، لحظاتی پیش از ترخیص از بیمارستان در پیامی توئیتری نوشت: به زودی برای ادامه تبلیغات انتخاباتی بازخواهم گشت و رسانه‌های دروغین فقط نتایج نظرسنجی‌های جعلی را منتشر می‌کنند.

من واقعا خوب هستم. از کووید ۱۹ نترسید و اجازه ندهید زندگی شما را تحت سلطه خود قرار دهد. ما در دولت ترامپ برخی دارو‌ها و دانش واقعا بزرگی بدست آورده ایم

رئیس جمهور آمریکا پیش از ترخیص از بیمارستان نیز در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: من واقعا خوب هستم. از کووید ۱۹ نترسید و اجازه ندهید زندگی شما را تحت سلطه خود قرار دهد. ما در دولت ترامپ برخی دارو‌ها و دانش واقعا بزرگی بدست آورده ایم. من احساس می‌کنم بهتر از بیست سال پیش هستم!

او همچنین ضمن دفاع از عملکرد خود درباره تشکر از هوادارانش نوشت: «گفته می‌شود رسانه‌ها ناراحت هستند، چون من سوار یک ماشین امنیتی شدم تا تشکر کنم از طرفداران و هواداران بیشماری که برای ادای احترام به رئیس‌جمهورشان ساعتها و حتی روزها بیرون بیمارستان ایستاده بودند. اگر من این کار را نمی‌کردم، همین رسانه‌ها می‌گفتند چه بی‌ادب (و پررو).

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه با نقض دستورالعمل‌های بهداشتی به علت دیدار با حامیانش در بیرون از بیمارستانی که در آن به علت ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان است، با واکنش شدید جامعه پزشکی مواجه شد.

ترامپ هنگام حضور کوتاهش خارج از مرکز پزشکی نظامی والتر رید در نزدیکی واشنگتن، در داخل خودرو ضدگلوله اش دست تکان می‌داد و ماسک بر صورت داشت. به نظر می‌رسید این حضور کوتاه برای نشان دادن بهبود وضع سلامتی او پس از پیام‌های گیج‌کننده پزشکانش برنامه ریزی شده بود.

او به علت ابتلا به ویروس کرونا از جمعه شب در بیمارستان «والتر رید» به سر می‌برد. او پس از ماه‌ها انکار و دست کم گرفتن ویروس کرونا به این ویروس مبتلا شده است.

پیام ویدئویی ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان:

دونالد ترامپ پس از ترخیص از بیمارستان در پیامی ویدئویی گفت: «درس‌های زیادی از کووید-۱۹ آموخته‌ام. از مردم می‌خواهم هیچ واهمه‌ای از کرونا نداشته باشند.» او هم چنین درباره تولید واکسن کرونا گفت : «واکسن کرونا همین روزها بیرون می‌آید.»


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا