بین الملل

به ترامپ لقب “آقای بدتر کننده مشکلات” را می‌دهم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دونالد ترامپ از بابت عملکردش در قبال مقابله با همه گیری کروناویروس در این کشور لقب "آقای بدتر کننده مشکلات" را داد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ،  نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه “رو در رو با ملت” در شبکه سی بی اس عنوان کرد: من برای این رئیس جمهور نامی جدید دارم: “آقای بدتر کننده مشکلات”.

او عنوان کرد: او از همان اول با تاخیر و انکار و گفتن عباراتی همچون اینها حقه هستند و مشکل به صورت جادویی ناپدید می‌شود و این یک معجزه است و مابقی صحبتهای مشابهش مشکلات را بدتر کرد و حالا ما در این وضعیت قرار داریم.

این اظهارات پلوسی اشاره به برخی صحبتهای مکرر ترامپ درخصوص اینکه کرونا ویروس مثل یک معجزه ممکن است به ناگهان ناپدید شود اشاره داشته است.

پلوسی در ادامه انتقادهایش از عملکرد ترامپ گفت: حالا آنها می‌خواهند بچه‌های ما را به مدرسه بفرستند.

کاخ سفید اصرار کرده که در فصل پاییز کلاسهای حضوری دانش آموزان در مدارس از سر گرفته شود و نواحی که از عمل به این دستور سرپیچی کنند را تهدید به قطع بودجه کرده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به لزوم ارتقا سیستم‌های تهویه و فاصله گذاری فیزیکی در کلاسهای مدارس با هدف اجرای تدابیر مربوط به فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: بهترین راه فرستادن بچه‌های ما به مدرسه تامین بودجه برای آن است.

وی با اشاره به بسته امداد و کمک جدید تصویب شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا در چند ماه قبل گفت: این به پول نیاز دارد. این پول در قانون HEROES در نظر گرفته شده است.

کاخ سفید موکدا اصرار به بازگشایی مدارس در فصل پاییز در سراسر آمریکا داشته و متذکر شده که کودکان شانس پایینتری برای آنکه به طور جدی از ابتلای به این ویروس بیمار شوند دارند اما مخالفان به پتانسیل کودکان برای گسترش دادن ویروس به کارکنان و اعضای خانواده خود اشاره کرده‌اند.

روز جمعه مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا با به‌روز رسانی خط مشی‌هایش، توصیه کرد که مدارس با رعایت تدابیر احتیاطی بر مبنای شیوع محلی بیماری بازگشایی شوند و نوعی بازگشایی را بجز برای مناطقی که در آنها انتقال بیماری از کنترل خارج شده توصیه کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا