بین الملل

اوباما برای تامین هزینه‌های انتخاباتی به بایدن ملحق می‌شود

رئیس جمهور سابق آمریکا برای نخستین بار هفته آینده با نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ همراه خواهد شد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای نخستین بار هفته آینده با نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ همراه خواهد شد تا بخشی از هزینه‌های مربوط به رقابت‌های انتخاباتی را تامین کند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قرار است هفته آینده به جو بایدن معاون سابقش و نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 ملحق شود تا بخشی از هزینه های مالی رقابت های انتخاباتی را جذب کند. البته این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وبگاه خبری اکسیوس نیز اعلام کرده است که کمپین انتخاباتی جو بایدن قصد دارد ده ها هزار نفر از کسانی را که قصد کمک به رقابت های انتخاباتی وی را دارند، به این مراسم دعوت کند.

باراک اوباما نیز از همه کسانی که می توانند حتی مقدار ناچیزی به کمپین انتخاباتی بایدن کمک مالی کنند، دعوت کرده است تا در این مراسم که به صورت مجازی برگزار می شود، شرکت کنند.

اوباما گفته است که این انتخابات مهمترین انتخابات در طول زندگی مردم آمریکا خواهد بود.

کمپین انتخاباتی بایدن قصد دارد کمک های مالی بیشتری را به صورت مجازی نسبت به پیت بوتیگیگ نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 کسب کند، او توانست در یک برنامه مجازی از 36 هزار نفر بیش از یک میلیون دلار کمک مالی جمع کند.

اوباما از همه آمریکایی با هر نوع سلیقه و سابقه سیاسی خواسته است تا با یکدیگر متحد شوند. وی گفته است که رای دادن به بایدن به بازسازی اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و پوشش سلامت و درمان را گسترش خواهد داد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا