بین الملل

ترامپ اتحادیه اروپا را تهدید کرد

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: به علت تعرفه اتحادیه اروپا بر محصولات دریایی ما، بر خودرو‌های آن‌ها تعرفه خواهیم بست

رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد بر خودرو‌های وارداتی از اتحادیه اروپا تعرفه اعمال کند.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: به علت تعرفه اتحادیه اروپا بر محصولات دریایی ما، بر خودرو‌های آن‌ها تعرفه خواهیم بست.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

وی گفت: من دستور تشکیل یک کارگروه را برای شناسایی فرصت‌های بازار برای صادرات محصولات دریایی و بررسی محصولات دریایی وارداتی را دادم. من اخیرا بسته مالی ۳۰۰ میلیون دلاری را برای کمک به صنعت ماهیگیری امضا کردم.

ترامپ افزود: کانادا به علت عملکرد دولت قبلی و شاید دیگران سود زیادی از آمریکا برده است. ما اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد. رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: اجازه دهید درباره اتحادیه اروپا حرف بزنیم. اتحادیه اروپا از ما نهایت سو استفاده را کرده که باور نکردنی است. حل این مسئله آسان است. من می‌خواهم به آن‌ها بگویم اگر آن‌ها رفتار خود را تغییر ندهند، ما برای خودرو‌های آن‌ها تعرفه می‌بندیم تا آن‌ها رفتار خود را تغییر دهند.

وی افزود: آن‌ها در تجارت به اندازه چین بد بودند، اما هیچ کس از آن حرف نمی‌زند. اگر آن‌ها تعرفه‌های خود بر شاه میگو و محصولات دریایی را حذف نکنند، ما بیشتر از معادل آن برآن‌ها تعرفه خواهیم بست. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اتحادیه اروپا اگر این تعرفه را فورا برندارد ما بر روی خودرو‌های آن‌ها تعرفه خواهیم بست.

ترامپ خاطر نشان کرد: اگر چین تعرفه شاه میگو صادراتی ما را حذف نکند، ما بیش از معادل آن بر روی محصولات چین تعرفه خواهیم بست. این کار آسانی است و دولت من این کار را خواهد کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا