بین الملل

بهت جهانیان از آشوب‌های آمریکا| سیاه‌کشی “مینیاپولیس” را به آتش کشید

تصاویر قتل هولناک یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا جهانیان را در بهت فرو برد، شهر مینیاپولیس چند روزی است در اعتراض به این حادثه در آتش خشم مردم می سوزد

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، تصاویر قتل هولناک یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا جهانیان را در بهت فرو برد، شهر مینیاپولیس چند روزی است در اعتراض به این حادثه در آتش خشم مردم می سوزد.

اعتراضات از زمانی آغاز شد که تصاویر خشونت آمیز در شبکه های اجتماعی نشان می داد که مرد سیاه پوست 40 ساله دوشنبه گذشته با رفتار خشن پلیس رو‌به‌رو گشته به طوری که به دستان او دستبد زده و افسر پلیس زانویش را بر روی گردن فلوید قرار داده و او در تقلا برای نفس کشیدن است، این ویدئو خشم عمومی را در جامعه آمریکا در پی داشت.

با بالا گرفتن درگیری ها در میناپولیس بحران زده ترامپ در پیامی توییتری تحریک آمیز خطاب به معترضان به کشته شدن سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس نوشت: این اوباش به خاطره جورج فلوید بی احترامی می کنند و من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. چندی پیش با فرماندار، تیم والتز، صحبت کردم و به او گفتم که ارتش در تمام مسیر کنار اوست. هر مشکلی باشد ما کنترل را در دست خواهیم گرفت، وقتی غارت آغاز می شود، شلیک هم شروع می شود. متشکرم!

بعد از پیام توئیتری ترامپ تصاویری از ورود گارد ملی آمریکا به شهر بحران زده میناپولیس برای سرکوب معترضان منتشر شده است


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا