بین الملل

ترامپ راز مقاومتش در برابر کرونا را فاش کرد!

ترامپ به خبرنگاران گفت که وی از یک هفته و نیم پیش استفاده از این قرص را آغاز کرد و از زینک هم به عنوان اقدامی پیشگیرانه استفاده می‌کند

آرنا نیوز :: رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که از ۱۰ روز پیش داروی ضد مالاریای «هیدروکسی کلوروکین» برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کرده این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی هنوز موثر بودن این دارو برای مقابله با کرونا را تایید نکرده است.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که برای مقابله با ویروس کووید-۱۹ هر روز قرص «هیدروکسی‌کلوروکین» استفاده می‌کند.

ترامپ به خبرنگاران گفت که وی از یک هفته و نیم پیش استفاده از این قرص را آغاز کرد و از زینک هم به عنوان اقدامی پیشگیرانه استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا از این دارو استفاده می‌کند، گفت که معتقد است این قرص خوب بوده و داستان های خوبی درباره آن شنیده است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که کارمندان بخش درمان و پزشکانی که در حال حاضر در بیمارستان‌ها برای مقابله با ویروس کروناه هستند از این قرص می‌کنند.

هیدروکسی کلورین دارویی برای مقابله با مالاریا و درمان بیماری‌های خود ایمن است.

ترامپ پیشتر از این دارو به عنوان «تغییر دهنده بازی» در مقابله با ویروس کرونا یاد کرده و گفته که این دارو در صورت ترکیب با زینک و آزیترومسین می‌تواند موثر باشد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا