بین الملل
موضوعات داغ

تیراندازی متقابل در مرز دو کره

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد، ساعت ۰۷:۴۱ صبح به وقت محلی نیروهای کره شمالی به یک دیدبانی مرزی کره جنوبی در منطقه غیر نظامی دو کره تیراندازی کردند

آرنا نیوز :: ارتش کره جنوبی از تیراندازی به نیروهای یک ایست مرزی این کشور توسط نیروهای کره شمالی و تبادل آتش بین دو طرف خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل آرنا ،بعد از پایان شایعه‌ها درباره وضعیت جسمانی «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی با ظاهر شدن او در انظار عمومی، مقام‌های کره جنوبی از تبادل آتش امروز یکشنبه بین نیروهای مرزی دو کشور خبر دادند.

یک روز بعد از اینکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به غیبت تقریبا سه هفته‌ای خود در انظار عمومی پایان داد، نیروهای کره شمالی و کره جنوبی در نزدیکی یک پست دیدبانی مرزی کره جنوبی به یکدیگر تیراندازی کردند.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد، ساعت ۰۷:۴۱ صبح به وقت محلی نیروهای کره شمالی به یک دیدبانی مرزی کره جنوبی در منطقه غیر نظامی دو کره تیراندازی کردند.

بنا بر اعلام این ستاد، نیروهای کره جنوبی در پاسخ به این تیراندازی به سمت نیروهای کره شمالی دو بار شلیک کردند اما در این تبادل آتش گزارشی مبنی بر جراحت کسی منتشر نشد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

مقام‌های کره شمالی درباره صحت و سقم تبادل آتش بین نیروهای مرزی این کشور با کره جنوبی هنوز اظهارنظری نکرده‌اند.

گزارش‌ها درباره تبادل تیراندازی بین نیروهای مرزی دو کره بعد از آن صورت گرفت که در هفته‌های اخیر شایعه‌های زیادی درباره وضعیت جسمانی و حتی فوت رهبر کره شمالی منتشر شده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز شنبه (دیروز) در رد این شایعه‌ها تصاویری از بازدید کیم جونگ اون از یک کارخانه در این کشور را منتشر کرد.

حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی با واکنش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هم مواجه شد و او در صفحه توئیتر نوشت: «به شخصه خوشحالم که او برگشته و سر حال است»


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا