بین الملل

خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در ژاپن به کرونا مبتلا شدند

تلویزیون ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد کشتی ایتالیایی برای تعمیرات در بندر ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود اما آزمایش ها نشان می دهد که دستکم ۳۴ نفر از خدمه آنها کرونا گرفته اند

آرنا نیوز ::  شبکه خبری “ان اچ کی” ژاپن گزارش کرد دهها نفر از ملوانان و خدمه کشتی ایتالیایی پهلو گرفته در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

تلویزیون ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد کشتی ایتالیایی برای تعمیرات در بندر ناگازاکی ژاپن پهلو گرفته بود اما آزمایش ها نشان می دهد که دستکم ۳۴ نفر از خدمه آنها کرونا گرفته اند.

کشتی “کاستا آنتلانتیکا” ایتالیا در منطقه ای به نام کویاگی لنگر انداخته است و مسئولان محلی می گویند نزدیک به ۶۰ نفر را که در ارتباط با این خدمه بوده اند مورد آزمایش قرار داده اند که فعلا جواب ۲۳ نفر آنها منفی بوده است.

این کشتی ۶۲۳ خدمه دارد اما هیچ مسافری در کشتی نبوده است تمامی کسانی که آزمایش آنها مثبت اعلام شده است در قرنطینه هستند و فعلا وضعیت با ثباتی دارند.

این کشتی از ۲۹ ژانویه در این منطقه بوده است و وزارت بهداشت ژاپن پیش بینی می کند که ابتلای خوشه ای از طریق ارتباط با اولین خدمه مبتلا به کرونا در عرشه کشتی رخ داده است این کشتی قرار است پایان ماه جاری میلادی ژاپن را ترک کند.

“هودو ناکامورا” فرماندار ناگازاکی ژاپن در مصاحبه با رسانه های منطقه گفت قصد دارد از ارتش این کشور بخواهد که با موضوع ابتلای خوشه ای به کرونا در این کشتی برخورد کنند.

همزمان یوشیهیدا سوگا سخنگوی ارشد کابینه ژاپن اعلام کرد که به درخواست دولت ایتالیا، کارشناسانی از وزارت بهداشت را به کشتی فرستاده است.

قرار بود این کشتی برای تعمیر در چین پهلو بگیرد اما شرکت میتسوبیشی به دلیل شیوع کرونا سفارش تعمیر را از طرف ایتالیایی دریافت کرده است.
فرماندار ناگازاکی گفت که همه تلاش ها بکار گرفته خواهد شد تا از شیوع به خارج از کشتی جلوگیری شود


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا