بین الملل

ثبت بیش از ۳۸۰۰ مرگ در آمریکا در 24 ساعت گذشته

آمریکا با ثبت بیش از ۷۱۰ هزار ابتلا و ۳۷ هزار قربانی همچنان در جایگاه نخست کشورهای درگیر با بحران کرونا قرار دارد

به گزارش آرنا ، آمریکا با ثبت بیش از ۷۱۰ هزار ابتلا و ۳۷ هزار قربانی همچنان در جایگاه نخست کشورهای درگیر با بحران کرونا قرار دارد.

آمریکا همچنان با ۷۱۰ هزار و ۲۱ مبتلا و ۳۷ هزار و ۱۵۸ قربانی در میان سایر کشورهای درگیر با ویروس کرونا در جایگاه نخست قرار دارد. بعد از آمریکا، اسپانیا با ۱۹۰ هزار و ۸۳۹ ابتلا در جایگاه دوم جدول کشورهای کرونازده قرار گرفته است.

خبرگزاری اسپوتنیک بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش داد حدود ۳۲ هزار مورد جدید ابتلا و ۳ هزار و ۸۵۷ فوت در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ثبت رسیده است.

در بحبوحه این همه‌گیری جهانی، دونالد ترامپ به تازگی با طرح این ادعا که سازمان جهانی بهداشت واکنش آمریکا به این بیماری را تحت الشعاع قرار داده است، اعلام کرد کمک مالی به این سازمان را تعلیق و درباره عملکرد آن تحقیق می‌کند.

ترامپ همچنین با این ادعا که آمریکا منبع ویروس را کشف خواهد کرد، از عملکرد چین، کانون اولیه انتشار کرونا انتقاد کرده است.

تاکنون ۲ میلیون ۲۵۰ هزار و ۷۹۰ ابتلا در جهان به ثبت رسیده است. در همین حال آمار قربانیان به ۱۵۵ هزار نفر نزدیک می‌شود. ۵۷۱ هزار و ۱۴۷ نفر نیز در سراسر جهان بهبود یافته‌اند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا