بین الملل

تعداد مبتلایان در عربستان از مرز ۴ هزار نفر گذشت

وزارت بهدشت عربستان از ثبت 382 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به 4033 نفر رسید

به گزارش آرنا ، وزارت بهداشت عربستان سعودی آمار جدیدی از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.

وزارت بهدشت عربستان از ثبت 382 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به 4033 نفر رسید.

وزارت بهداشت عربستان همچنین از 5 مورد فوتی جدید بر اثر این ویروس خبر داد که با احتساب آن شمار جان باختگان در این کشور به 52 نفر رسید و 35 نفر هم بهبود یافتند.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی پیش از این با بیان این‌که این کشور هنوز به مرحله اوج شیوع کرونا نرسیده است، درباره مبتلا شدن هزاران نفر در این کشور به این ویروس و فروپاشی نظام بهداشتی آن هشدار داد.

کارشناسان بین‌المللی از شفاف نبودن کشورهای عربی در زمینه بحران کرونا و پنهانکاری عربستان در اعلام شمار واقعی مبتلایان و قربانیان این ویروس خبر می‌دهند.

روزنامه “نیویورک تایمز” اخیرا به نقل از منابع مطلع، فاش کرد که احتمالا حدود 150 شاهزاده سعودی مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند که برای درمان این مبتلایان و دیگر شخصیت‌های بسیار مهم این کشور، بیمارستانی تخصصی اختصاص داده شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا