بین الملل

ابتلای ۵۰ نفر از کارکنان ناو هواپیمابر شارل‌دوگل فرانسه به کرونا

وزارت دفاع فرانسه با اعلام ابتلای ۵۰ نفر از کارکنان ناو هواپیمابر شارل‌دوگل به ویروس کرونا اعلام کرد ماموریت این ناو به همین دلیل متوقف شده و به فرانسه باز خواهد گشت

به گزارش آرنا ، وزارت دفاع فرانسه با اعلام ابتلای ۵۰ نفر از کارکنان ناو هواپیمابر شارل‌دوگل به ویروس کرونا اعلام کرد ماموریت این ناو به همین دلیل متوقف شده و به فرانسه باز خواهد گشت.

وزارت دفاع فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۵۰ نفر از پرسنل ناو هواپیمابر شارل دوگل به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.
پیش از این و با مثبت شدن تست چند نفر از کارکنان این ناو هواپیمابر، وزارت دفاع فرانسه دستور داده بود تا ماموریت این واحد نظامی متوقف شود و به فرانسه بازگردد.

قرار است این ناو هواپیمابر هر چه زودتر به کشور بازگردد تا از ابتلای هر چه بیشتر کارکنان این ناو به ویروس کرونا جلوگیری شود. گفتنی است، ناو شارل دوگل تنها ناو فرانسوی است که در آب‌های آزاد مشغول انجام ماموریت بود.

پیش از این و طی اتفاقی مشابه زمانی که خبر مثبت شدن تست کرونای چند نفر از کارکنان ناو هواپیمابر آمریکایی روزولت مخابره شده بود، فرمانده این ناو از عدم توقف ماموریت شدیدا انتقاد کرده بود.

همین امر باعث شد که وی از کار برکنار شود، چندی بعد تست کرونای فرمانده برکنار شده ناو هواپیمابر روزولت نیز مثبت از آب درآمد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا