بین الملل

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه

وزیر بهداشت ترکیه گفت: افرادی که در قرنطینه اجباری هستند را در خانه هایشان با روش دیجیتالی پیگیری خواهیم کرد

آرنا نیوز :: وزیر بهداشت ترکیه گفت: افرادی که در قرنطینه اجباری هستند را در خانه هایشان با روش دیجیتالی پیگیری خواهیم کرد. یک نرم افزار برای نظارت بر قرنطینه و تحرکات بیماران مبتلا به کرونا طراحی کرده‌ایم.

فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در این کشور عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته 20023 تست کرونا گرفته شده که نتیجه آن تشخیص 3892 نفر مبتلا به این ویروس بود که در مجموع 34109 نفر مبتلا به کرونا به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین 76 نفر طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند که مجموع تعداد جان باختگان به 725 نفر رسید.

وزیر بهداشت ترکیه گفت: در نظر داریم شمار تستها را در هفته های پیش رو به بیش از 30 هزار در روز برسانیم. بدیهی است که با افزایش تعداد تست‌ها نیز شمار مبتلایان افزایش مییابد. افراد در ارتباط با بیماران را نیز بررسی و رهگیری میکنیم.

کوجا با اشاره به اینکه تاکنون 1582 بیمار مبتلا به کرونا در ترکیه بهبود یافته‌اند، تاکید کرد: افرادی که در قرنطینه اجباری هستند را در خانه هایشان با روش دیجیتالی پیگیری خواهیم کرد. تمام مقدمات این سیستم را آماده کرده و در صورت لزوم بلافاصله هشدار خواهیم داد. یک نرم افزار برای نظارت بر قرنطینه و تحرکات بیماران مبتلا به کرونا طراحی کردهایم.

وزیر بهداشت ترکیه درباره مناطق آلوده به کرونا نیز تصریح کرد: بیشترین شیوع در شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، کوجائلی، ساکاریا، زونگولداک مشاهده شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا